Već smo navikli na to da neki ljudi daju ogromne sume novca na odeću, obuću i aksesoare. Za njih je sasvim normalno da za jedan par kožnih cipela ili statement torbu izdvoje po 500 dolara. Oook.

Toga su svesne modne kuće koje ulažu priličnu sumu novca u aksesoare.

Navodno, Gucci najveći prihod dobija od kožnog kaiša sa logotipom, a ne od RTW kolekcija, čak ni od torbi.

Međutim, glavni aksesoar poslednjih nekoliko godina nisu ni torbe, niti cipele, niti nakit već mobilni. To će vam reći svaki influenser, pa i vaša drugarica. I to polako dolazi u svest modnih kuća koje su odlučile da lansiraju luksuzne maske za mobilne telefone.

(Gucci "prljave" patike koje koštaju jedno malo bogatstvo)

Gucci se opredelio za floroscentne pink modele, Dior za Saddle kombinaciju, Prada za jednostavne i elegantne maske u jarkim bojama, a Burberry za svoj famozni print.

Cene? Paaa prilično paprene.

Prednjači Chanel za čiju crvenu kožnu masku sa šavom i zlatnim logotipom brenda treba da izdvojite 500 funti.

Diorova je 380 funti, a Givenchy oko 270.

Pogledajte u galeriji mini selekciju modela >>>

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Verujemo da će neki influenseri i celebrity odgovoriti potvrdno, ali opet i da imate toliko novca da li biste stvarno odvojili 500 dolara za običnu masku, bila ona i dizajnerskog potpisa?