Ravan stomak posle četrdesete uz ove 4 vežbe

foto: Shutterstock

Možda nećete imati onaj struk iz dvadesetih, ali uz pomoć ove četiri vežbe svakako ćete izgledati dobro i što je bitno, osećati ćete se još bolje!

Zbog tempa koji nam je zadat svakodnevno i previše obaveza, iz godine u godinu, je zaista sve teže ostati u dobroj formi, posebno kada je reč o predelu struka, piše Stil.

Ako vam kažemo da uz malo truda, svega deset minuta vezbanja dnevno, možete napraviti presedan i osetiti veliku razliku, kako telo brzo reaguje. Još jedan plus: ove vežbe možete raditi kod kuce, u svom udobnom domu.

Uvek počnite od osnovnih vezbi, krenite po 45 sekundi i odmarajte po 30 sekundi između vežbi.

Kada sve vežbe uradite jednom, ponovite ih još jednom.

Ukoliko smatrate da ste u boljoj formi, priključite vežbama loptu ili koristite peškir, kako je objašnjeno u tekstu. Ako pak niste, držite se osnovne varijante.

(Kako da zategnete ruke: Rezultati za samo 6 min vežbanja dnevno!)

Trbušnjaci

Lezite na leđa sa savijenim kolenima i stopalima postavljenim ravno na podu. Priključite manju loptu za vežbanje, ili urolani peškir, stavljajući ispod lopatica, dok šake idu ispod glave tako da su laktovi opruženi u stranu. Dižite glavu i grudi nekoliko centimetara, kao pri običnim trbušnjacima. Vratite se nazad i odmah ponovite.

Rotacija

Lezite na leđa, savijte kolena pa ih podignite iznad kukova. Manju loptu za vezbanje ili urolan peškir stavite između kolena. Šake stavite iza glave, sa laktovima opruženim u stranu. Dižite se tako da vam je desni lakat što bliže sredini lopte, odnosno peškira. Vratite se u početni položaj i uradite isto na suprotnu stranu. Nastavite naizmenično da radite vežbu.

Podizanje

Lezite na leđa, a noge ispravite.  Podignite ih pod uglom od 90 stepeni. Ruke ispružite ravno iznad glave držeći manju loptu za vežbanje ili urolani peškir. Koristite trbušne mišiće da biste gornji deo tela i ruke podigli iznad glave, s ciljem da loptu što više približite nožnim prstima. Spustite se i ponovite.

Spuštanje

Lezite na leđa sa ispruženim nogama. Između kolena stavite manju loptu za vežbanje ili urolani peškir. Šake stavite iza glave, sa laktovima opruženim u stanu. Podignite ramena i tako ih zadržite. Podignite noge pod uglom od 90 stepeni, a onda ih spuštajte za oko 45 stepeni. Vratite ih nazad na početni ugao. Ponavljajte.

izvor:Stil

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...