Nova definicija seksepila: 5 malih brendova donjeg veša koji privlače našu pažnju

foto: Profimedia

Mali proizvođači donjeg veša nameću trendove donoseći senzualnost u prvi plan...

Iako to ne pominjemo često, kupovina veša jedna je od najzabavnijih disciplina kada je o shoppingu reč! Prosečna žena priznaje da isti grudnjak nosi do pet dana u nizu i verujte nam, stvarno razumemo izgovore kao što su: „preskupo je“, „zašto ulagati u nešto što služi samo da se skine“, „moj dečko to ionako ne primećuje“... Ali, razmislite ponovo, to maleno parče čipke i satena u sekundi može da učini da se osetite moćno i luksuzno!

Industrija veša do pre nekoliko godina nije bila preterano progresivna, ovaj sektor, pre svega u SAD, bio je fokusiran isključivo na „rešavanje“ eventualnih nedostataka. Modeli su bili uglavnom slični i ne previše uzbudljivi. Kako se modna scena poslednjih godina sve više okretala ka markama koje se zalažu za pozitivan prstup telu, tako su indie brendovi došli u prvi plan.

Uticaj medija koji su se predano bavili ovom temom uticao je da donji veš počne da se posmatra i u erotski neutralnom kontekstu. Još jedan razlog zašto su mali proizvođači danas toliko zastupljeni jeste razvoj e-commercea, zahvaljujući sajtovima kao što su Etsy, eBay, BigCartel i Shopify oni su konkurentni i mogu brzo i lako da ponude svoje kreacije svim zainteresovanima. Iako ovi mali brendovi imaju da još pređu dugačak put kako bi na sceni zamenili gigante, definitivno smo svedoci promene na tržištu. Predstavljamo naše favorite:

Gooseberry Intimates

Možda je to do delikatne obrade ivica luksuzne čipke, ili su to savršeno dozirani detalji... U svakom slučaju, moramo da se složimo da brend veša Gooseberry Intimates ima ono neuhvatljivo je ne sais quoi. Njihovi modeli donose precizno izbalansiranu kombinaciju provokativnosti i seksepila. Kako objašnjavaju, njihov cilj je da ponude povratak autentičnoj ženstvenosti ne prelazeći granicu suptilne elegancije. Imaju samo jednu radnju i to na Baliju, ali svoje modele dostavljaju po celom svetu. Postoje od 2011. godine, a popularnost duguju Instagramu, između ostalih Gooseberry devojka je i prezgodna Rocky Barnes. 

 

 

Edge o'Beyond

Moramo da vam priznamo, obožavamo retro siluete! A to je nešto što je brend Edge o'Beyond doveo do savršenstva. Dizajnerka Naomi De Haan pokrenula je ovu marku u Londonu 2014. godine i za veoma kratko vreme uspela je da se nametne. Njeni modeli neverovatno su privlačni, a namenjeni su sofisticiranim kupcima koji tragaju za nečim drugačijim. Insistira se na vrhunskom kvalitetu materijala i izrade, a sve modele nude u velikom dijapazonu brojeva, od najmanjih, do najvećih. 

 

A post shared by Edge o' Beyond (@edgeobeyond) on Nov 3, 2017 at 2:55am PDT

 

Erica M.

Želite nešto ozbiljno seksi? Ne tražite dalje! Inspirišite se izborom kraljice Beyoncé i nabavite čarape i bodije koji je dizajnirala njujorška kreatorka Erica M. Najlonke sa njenim potpisom stižu sa leopard printom i neobično upotrebljenim motivima srca. Iako igra na granici sa filmovima za odrasle, uz njen talenat za optičku iluziju i pametno kombinovanje luksuznih i praktičnih materijala, komadi koji izađu iz njene radionice izgledaju trendi i elegantno, bezobrazno i smireno. Uverite se sami na ericam.com!

 

A post shared by Erica M. (@ericamnyc) on Sep 20, 2016 at 2:55pm PDT

 

Mary Young

Kanadska dizajnerka Mary Young vrlo dobro razume koliko je važno imati donji veš koji je i udoban i trendi. Više od svega Mary se trudi da ubedi žene da prihvate svoj prirodni oblik tela. Ona se bori protiv nametnute ideje šta se u današnjem svetu smatra seksi, a šta ne. I zastupa potpuno suprotno stanovište, ona duboko veruje da nas nošenje komfornih komada čini samopouzdanima, a samim tim i seksi. Svaki njen komad osmišljen je tako da lako „prati“ žensko telo. 

 

A post shared by MARY YOUNG (@itsmaryyoung) on Oct 18, 2017 at 2:57pm PDT

 

The Great Eros

Kao i mnoge žene koje se bave dizajniranjem veša, osnivačica brenda The Great Eros, Christina Viviani, u svet donjeg veša ušla je inspirisana sopstvenim iskustvom. Ceo brend evoluirao je oko ideje da ona nije mogla da nađe komade koje bi nosila, želja joj je bila da kupi dobro napravljen veš koji odiše neskrivenom ženstvenošću, a da pri tome nije neverovatno skup. Pored uobičajenih kategorija na njihovom sajtu postoji i sekcija Pleasure gde možete pronaći stvari kao što su japanske kuglice, kožne štipaljke za bradavice i povezi za oči. Nateraće vas da razmislite šta biste upisali u svoj seksi CV. 

 

A post shared by The Great Eros (@thegreateros_) on Sep 15, 2017 at 6:47pm PDT

 

Priredila: Jelena Karakaš

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...