Ako je suditi prema pisanju britanske Grazie, pevačica sa Barbadosa je već izabrala kako će da izgleda njen zaštitni logo, kao i ime linije. Da li možete da pogodite? Teško, jer ovakav naziv niko nije očekivao:  $CHOOL KIlls (sorry, $CHOOL KIlls™).

Linija će obuhvatati ne samo odevne komade već i aksesaore ( cipele i torbe).

(Rihanna: Evo zašto diva sa Barbadosa prodaje najbolje magazine)

Ovo je bilo samo pitanje vremena kada će Rihanna pokrenuti svoju liniju odeće. Miljenica modnog sveta koja je aktuelni ambasador i lice Diora iza sebe već ima capsule kolekciju za River Island kao i sopstvenu M.A.C liniju koja je bila rasprodata za par minuta.

Ne smemo da zaboravimo ni činjenicu da je Riri dobila CFDA nagradu kojom je zvanično proglašena za ikonu stila kao i da daleko više od koleginica Tumbrl fan stranica.

(Moćno izdanje Rihanne u najnovijoj Dior kampanji) 

Da li će moda uspeti da promeni imidž koji Rihannu prati od starta karijere i koji je prilično diskutabilan i negativan, pokazaće vreme. 

Stay tuned...