Ova poznata pevačica koja svojim stajlingom, komentarima, provokativnim lifestyleom svakodnevno pronađe svojih 5 minuta na medijskom nebu, nije samo miljenica modnih dizajnera već i modnih urednika, stilista koji se utrkuju ko će pre kontroverznu Riri obezbediti za svoju naslovnu stranu.

Elle, Vogue, V magazine, Glamour, Esquire, Marie Claire, InStyle... Riri ima pozamašnu kolekciju naslovnih strana koja se poslednjih godinu dana još dodatno povećala.

Naime, najnovije istraživanje koje je sproveo poznati portal WWD u želji da sazna zašto od svih poznatih ljudi na naslovnicama viđamo najčešće Rihannu je otkrilo da je Riri magnet za kupovinu, odnosno najbolja osoba iz sveta šou biznisa koja će da proda magazin.  

Jer, brojke ne lažu. Rihanna je donela veću prodaju američkom izdanju magazina Vogue, kada se u martu 2014. godine slikala za njihovu naslovnu stranu. Poređenja radi, taj broj bio je prodavaniji za 11.2 posto u odnosu na ovogodišnje martovsko izdanje na čijoj su naslovnoj strani bile Taylor Swift i Karlie Kloss.

Sličan slučaj je bio sa martovskim izdanjem američkog izdanja Harper's Bazaara. Taj broj je zabeležio prodaju veću za 0.8 odsto u odnosu na ostala martovska izdanja.

Zbog toga ni ne čudi što je Rihanna i dalje tako često na naslovnim stranama, iako je poslednji album objavila pre 3 godine (2012.)