Ovo je čuvena facelift dijeta koju koriste španska kraljica Letizia i Jennifer Aniston

Foto: Shutterstock

Starenje nisu samo godine - ono sa sobom nosi brojne promene, a među kojima prednjači usporen metabolizam zbog koga se kilogrami nakupljaju, kao i bore na licu.

Srećom, rešenje za obe stvari postoji! U pitanju je facelift dijeta, koja skida kilograme i istovremeno zateže kožu, a znamo je i pod imenom dijeta Nicholas Perricone, piše Stil.

Prvi rezultati se vide već nakon tri dana, a u ovaj način ishrane kune se glumica Jennifer Aniston (50), kojoj praktično pola planete zavidi na izgledu, kao i španska kraljica Leticija (46).

Dijetu je osmislio čuveni holivudski dermatolog i nutricionista Nicholas Perricone, koji veruje da su razlog preranog starenja slobodni radikali kojih je naše telo prepuno.

(Trodnevna tuna dijeta: Porcija tunjevine svakog dana)

Glavni cilj ovog načina ishrane bio je da se smanji broj bora i popravi celokupan izgled kože, kose, noktiju, a vitka linija se pokazala kao neverovatan bonus!

Dijeta se zasniva na sledećim namirnicama:

Losos (poželjno divlji)

Ova riba je prebogata proteinima koji oporavljaju ćelije u organizmu, zatim omega-3 masnih kiselina koje hrane kožu i čine je sjajnijom i svežijom. Losos sadrži i antioksidanse i organsko jedinjenje dimetiletanolamin (DMAE) koji čuvaju tonus mišića, uključujući i mišiće lica, i sprečavaju nastanak bora.

(Za dve nedelje sedam kilograma manje: Japanska dijeta koja topi masne naslage)

Tamnozeleno povrće

Isto kao i losos, tamnozeleno povrće sadrži moćne antioksidanse koji neutrališu slobodne radikale i sprečavaju starenje. 

Voće

Bobičasto voće poput malina, borovnica i jagoda, kao i dinje, jabuke i kruške, preporučuju se za desert tokom facelift dijete. Sadrže mnoštvo antioksidanasa i ugljenih hidrata koji će vas zasititi, ali ne izazivaju drastičan skok glukoze u krvi. 

Tokom ove dijete veoma je važno poštovati redosled hrane koju unosite - prvo idu proteini, pa onda ugljeni hidrati.

Kako se sprovodi facelift dijeta

Postoje dve varijacije facelift dijete kojih se treba držati - trodnevna i 28-dnevna. Dr Perricone tvrdi da čak i trodnevna facelift dijeta pruža neverovatan rezultat, pogotovo ako najmanje dva puta konzumirate losos tokom tri dana. Takođe, trodnevna dijeta je odličan način da pripremite telo na 28-dnevni facelift režim, kao i da shvatite da li možete da je primenjujete na duže.

Meni za trodnevnu dijetu (uvek se jede isto)

Doručak: kajgana od 3 jaja i jedno kuvano jaje  i/ili 110-16 grama lososa ili tofu sira, pola šolje ovsene kaše, šaka bobičastog voća, pola čaše vode.

Ručak: 100-150 grama lososa ili tune, salata od tamnozelenog povrća, maslinovog ulja i limunovog soka, 1 kivi ili kriška limuna, pola šolje bobičastog voća, pola čaše vode.

Večera: 100-150 g lososa, salata od tamnozelenog povrća, maslinovog ulja i limunovog soka, 100 g povrća kuvanog na pari (brokoli, spanać, špargle), pola šolje bobičastog voća ili kriška dinje, pola čaše vode.

Ako ogladnite pred spavanje, dozvoljeno je da tada pojedete jednu jabuku, 50 g ćuretine, 150 ml prirodnog jogurta ili šaku orašastog voća (lešnici, orasi, bademi). Nešto od toga možete da izaberete i za užinu, a dozvoljene su maksimalno dve.

28-dnevna dijeta

Princip je isti kao i kod trodnevne dijete - 3 glavna obroka i dve užine, ali je lista namirnica dosta šira:

- morski plodovi, ćuretina, pileće grudi;

- sve povrće osim krompira, šargarepe, cvekle, graška i kukuruza;

- peršun;

- sve voće osim banana, pomorandži, grejpfruta, lubenice, manga i papaje (izazivaju fluktuacije u nivou šećera u krvi);

- sirovi orašasti plodovi (orasi, bademi, lešnici, pekan orasi);

- pasulj, masline, maslinovo ulje;

- nemasni mlečni proizvodi;

- ovsena kaša;

- voda, zeleni čaj i mineralna voda.

Izvor: Stil

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...