Naslovna | Lifestyle | Život | 8 stvari koje svaka uspešna poslovna žena uradi pre 9 sati ujutru

8 stvari koje svaka uspešna poslovna žena uradi pre 9 sati ujutru

foto: Imaxtree

Za uspeh ne treba da angažujete dobrog asistenta, niti tim ljudi. Dovoljno je da sebe organizujete najbolje što možete.

Chill: Uspešni ljudi ne vole da bilo šta urade pod žurbom, ili u poslednji čas uvereni kako mogu da pogreše ili naprave neki propust koji će im uništiti dan. Da bi izbegli haotična jutra, ove žene se trude da ili ustanu malo ranije ili dan ranije da prođu kroz nedeljne obaveze koje ih očekuju na poslu. Zbog čega je ovo vrlo bitno za svakodnevno funkcionisanje? Zbog toga što ćete na poslu mnogo opuštenije raditi pa i napraviti malu pauzu po želji.

Ne produžavaju alarm za buđenje: Ove žene se ili bude same, tik pred alarm ili ustanu odmah čim čuju alarm. Produžavanje alarma prekida vaš san kao i prirodnu pripremu tela za dan. Jer ukoliko „probudite“ svoje telo da biste mu rekli „spavaj još malo“ izazvaćete kontra efekat i poremetiti vašu produktivnost. To će takođe prouzrokovati nesanicu i učiniti da sledeće noći spavate lošije.  

Piju dosta tečnosti i održavaju telo dovoljno hidriranim:  Nakon osam ili devet sati bez tečnosti, vaše telo je željno vode, dehidriralo je. Zato ne možete da radite, razmišljate i uopšte funkcionišete jer je vašem mozgu, jednako koliko telu potrebno dovoljno tečnosti za normalan rad. Da se to ne bi desilo, svakog jutra kada ustanete popijte minimum čašu vode. Naš savet je da takođe na svom radnom stolu imate flašu vode.

Meditiraju i odmaraju: Svaka uspešna žena, od Gisele do Oprah kune se u meditaciju, i to s razlogom— jer je meditacija anti-age tretman za mozak. Naravno, na poslu ne možete da priuštite pravu meditaciju, ali ako uspete negde da se izolujete i meditirate 5 minuta, već ste na dobrom putu. Ako do sada niste praktikovali da meditirate, mogu vam pomoći aplikacije ili platforme poput uber popularnog Headspace-a i Stop Breathe Think-a.

Istežu se: Nalik meditaciji, istezanje može da umiri um i resetuje telo. Obična istezanja takođe ublažuju negativne posledice učestalog sedenja i gledanja u kompjuter ili iPhone više od osam sati. Čak i nekoliko kratkih istezanja na dan mogu da vam poprave držanje, povrate snagu i opuste mišiće. Šta je takođe preporučljivo? Da posle posla šetate ili trčite jer je istezanje najdelotvornije kada vam je telo zagrejano.

Ne preskaču doručak: Postoji milion razloga zašto ne biste smeli da propustite obrok čim ustanete. Vama su dovoljni ovi: doručak vam daje celodnevnu energiju i snagu da pregurate radne izazove, drži vaš fokus na bitnim stvarima, umanjuje vašu naviku da kasnije jedete na nervnoj bazi i ono što vam ne treba, i pozitivno utiče na koncentraciju i pažnju, kao i kratko pamćenje. 

Notes i prioriteti: Ako planirate da budete produktivni i da stignete sve šta se naumili, držite se navike da zapisujete sve obaveze u notes, i to prema prioritetima, od najbitnijeg do najmanje značajnog. Štiklirajte stavke po obavljenom, zapisujte nove i videćete kako ćete sve lakše i brže završavati jer je sve stvar organizacije. Budite svesni toga koliko vremena imate na raspolaganju, i koliko možete za tih 8 sati rada da obavite.

Budite pozitivni: Znamo da je teško biti pozitivan 24h, ali trudite se da bar dok ste na poslu razmišljate o nekim lepim stvarima. To će vas rešiti bespotrebnog stresa i učiniti da se osećate bolje i samouverenije. 


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE