Koliko puta vam se desilo da obučete kratku suknju pa da vas sa neskrivenim podozrenjem zagledaju i šaputuju "pogledaj je, obukla je minić i to još kožni!" ili ukoliko je u pitanju dekolte "vidi, vidi, mala se otvorila". Sto puta?! 

Nažalost to je istina. Ako danas obućete kratku suknju ili visoke potpetice društvo će odmah da vam dodeli nekoliko etiketa među kojima će biti "lovi muža" "sponzoruša" "namiguša" i slično. 

Briljanta kampanja je ovih dana osvanula, osmišljena za Terre Des Femmes, švajcarsko udruženje koje se bori za ljudska prava, a posebno se zalaže za ravnopravnost i jednakost polova promovišući feminizam kao pokret iza kog treba da stanu i muškarci i žene!

U želji da prikažu sa čim i u kojoj meri se danas žene bore ne bi li bile prihvaćene i poštovane u društvu, ekipa iza kampanje je snimila zanimljive fotografije, poluilustracije koje u fokusu imaju žensko stopalo, dekolte i noge.

Fotografije kampanje su munjevitom brzinom osvanule na internetu, dobijajući sjajan feedback od većine ljudi. Jer, smešno je i nedopustivo da u 21. veku ženu gledamo kroz lupu odeće koju nosi. Odeća može i jeste pokazatelj nečijeg stila i senzibiliteta ali nikako ne sme da posluži kao pogrdno etikiranje, jer šta god da mislite o nečijoj odeći ili komadima koje nosi, ta osoba je i dalje OSOBA i treba da se prema njoj ophodite s poštovanjem.  

Kampanju je osmislila Theresa Wlokka u saradnji sa studentima škole Miami Ad School iz Hamburga. Bravo!