Milica Marković: Zašto su šivena odela po meri izraz ultimativnog fashion stava

Otkrijte nam vašu strategiju „dobrog i pametnog“ shoppinga?

Nemam strategiju, pre je to intuicija. Uvek znam šta treba da kupim, kako da upotpunim svoj plakar i to su ti ključni, vanvremeni komadi koje svaka žena treba da ima. Ne volim da bacam pare na garderobu koja mi stoji u plakaru i izgubi energiju. Volim dobru torbu i cipelu, a za trendi odeću biram low-end brendove i to je neka moja kombinacija. 

Radili ste u redakcijama informative koje su prepoznatljive po strogim i klasičnim formama stajlinga. Koliko je to uticalo na vaš stil? Da li u medijima nedostaje trendi pristup outfitu i do koje je mere liberalan pristup oblačenja dozvoljen?

Oduvek mi se sviđao klasičniji stil odevanja, i pre televizije. Pravila odevanja u medijima dosta su se promenila od tada, iako su se najviše održala u informativnom programu gde je osnovno pravilo da ništa vizuelno ne treba da ometa plasiranje važnih informacija. Znam dosta ljudi koji rade u medijima i koji se oblače trendi, a u poslednje vreme primećujem i one koji se oblače liberalnije. Televizija je dominantno entertaintment i ne bi trebalo da bude suviše stroga, sa izuzecima naravno. 

Na globalnoj fashion mapi društvena odgovornost u proizvodnji postaje primarna. Kakav je vaš stav o eko modi i da li nosite prirodna krzna?

Sviđaju mi se eko krzna i ceo taj pokret. Pratim način na koji se protivnici prirodnog krzna zalažu za prava životinja i ta priča mi je jako zanimljiva sa kulturološkog aspekta. Ne podnosim nasilje, pa ni prema životinjama i kao svaki normalan čovek zgrozim se kada vidim prizore sa farmi životinja čije se krzno koristi. Ipak, jedem meso, a tu nema mesta licemerju. Duboko sam uverena da mora da postoji ravnoteža u odnosu između čoveka i prirode, a sada smo došli u fazu kada je priroda ugroženija. Videćemo na koji način će doći do novog balansa.

Kao iskusni menadžer komunikacije kakav modni savet biste dali kolegama koje idu na razgovor za posao? Šta je big no-no?

Neprikladan manikir, na primer, narukvice koje zveckaju... sve što skreće pažnju sa onoga što treba da izbije u prvi plan. Zato volim sveden izgled na razgovoru za posao, uz zadržavanje osobenosti stila. Jedna od ključnih vrednosti na kojima je nastala Direct Media jeste stručnost ljudi i to je i dalje kod nas prvi eliminišući faktor na razgovoru za posao. Regionalnom ekspanzijom na osam zemalja u regiji, ta vrednost se prenela na naše druge kancelarije, pa je princip svuda isti: budite ono što jeste, stručni u svom poslu i sa izraženom željom da radite na sebi tokom celog života. 

        

Da li ste aktivni na društvenim mrežama i ko vam je od istaknutih influensera privukao pažnju? Kao izuzetno uspešnoj ženi od karijere koliko vam je dozvoljeno javno prikazivanje?

 Aktivna sam na skoro svim aktuelnim mrežama, pratim puno ljudi i prija mi da na taj način budem u toku. Na Instagramu živi pregršt inspirativnog i kreativnog sveta! Volim da pratim kako ta mreža evoluira, jer je i mom senzibilitetu najbliža. Moj profil nije javan, jer je prvenstveno bio vezan za moj privatni i socijalni život. Društvene mreže polako brišu granicu između poslovnog i privatnog, i u skladu sa zanimanjem, pozicijom, kompanijom u kojoj radite danas sami diktirate šta ćete prikazati. Sve je pitanje ukusa. O ukusima, istina, može da se diskutuje, samo što o dobrom ukusu ne može. Ili imate osećaj za to, ili ga nemate.  

Deset modnih pravila u poslovnom oblačenju by Milica Marković: 

1. Najvrednija stvar koju imaš jesi ti 

2. Statement cipele su druga

3. „Jednostavnost je krajnji izraz sofisticiranosti“

4. Naočare i sat su moj poslovni, a kosa moj prirodni aksesoar 

5. Elegancija kao state of mind: ultimativno dostojanstvo 

6. Oblačiš se za sebe, ali se prilagođavaš situaciji 

7. Klasični komadi stavljaju tačku na svaku kombinaciju

8. Kvalitet izbora je u izboru kvaliteta 

9. San i dobar trening kao najbolji prajmer za poslovni outfit

10. Style uvek pokrijem osmehom 

Tekst: Ana Ostojić

‹ Prethodna 2 / 2 

KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin