London Fashion Week: Šta nam je predstavio Veliki Burberry za novu sezonu

Ovo je Riccardova četvrta sezona za Burberry i ništa manje očekivana od svake prethodne, od kada se našao na mestu kreativniog direktora luksuznog britanskog brenda.

"Lodonon je mesto gde sam naučio kako da budem ono što jesam i grad u kome sam izgradio samopouzdanje da postanem čovek koji sam danas. Moj dizajnerski fokus zasniva se na ideji da podelim britansko stil sa svetom i iskoristim ovo jedisntveno nasleđe koje poseduje kuća, ne bi li je ponovo na neki način izgradio i humanizovao", rekao je Riccardo Tisci pre početka revije.

Poznata šara brenda naravno nije zaobiđena, kao ni dezeni prepoznatljivi za Burberry - koji podrazumevaju pruge na džemperima, ranflama i okovratnicima.

Boja trule višnje i zagasito žuta, dominirale su revijom, a pravo osveženje stiglo je u vidu jarko zelene. Dok je bež, naravno bila neizbežna.

Dezeni kockica i pruga preplavili su praktično sve modele, a bilo ih je 108, te sasvim očekivano značajno više muških, no ženskih.

Čitav stil kolekcije za jesen/zimu 2020. mogao bi se opisati kao nova školska godina u Hogvortsu, u kome većina đaka sluša punk.

Šalu na stranu, Hogvorts je asocijacija zbog spoja bordo i žute boje, kao i neizbežne estetike koja podseća na koledž stil.

Ipak, ono što je Riccardo predstavio ovoga puta, svakako je jedna značajno više sexy kolekcija od onih za koje je bio zadužen njegov prethodnik - Christopher Bailey, čiji model su mahom posedovali dozu romatike i igre na sigurno, pogotovo kada je u pitanju sam prepoznatljivi kod brenda.

Tisci se za razliku od Baileya i te kako igra sa Burberry nasleđem koje mu je ostavljeno u amanet.

Ovoga puta skoncentrisao se na isticanje siluete kada su u pitanju večernji modeli, te naglašavanje ženstvenosti i seksepila uz pomoć skliskih i sjajnih materijala, kao i efektnih šljokica.

Sportski i komadi za svaki dan, takođe su posedovali nešto efektniju, ženstveniju notu i što je mnogo značajnije nosiviju od prethodne.

I to nam je vrlo jasno zašto, naime u finalnoj četvriti 2019. godine prodaja je opala za čak 50 odsto.

Sudeći po najnovijim modelima, rekli bismo da to neće biti slučaj u isto vreme ove godine.

Tekst: Maja Bunčić


Bonus video
KOMENTARI
POVEZANE VESTI
Inicijalizacija u toku...