Erykah Badu je novo lice brenda Givenchy

Foto: Givenchy

13. 12. 2013.

Pevačica Erykah Badu postala je zaštitno lice reklamne kampanje modne kuće Givenchy za kolekciju proleće/leto 2014.

Givenchy je oduvek bio brend koji eksperimentiše, pomera granice i "grabi" pažnju u okviru reklamnih kampanja.

Kreativni director brenda Riccardo Tisci je do sada birao za glavna lica kampanja albimo modele, transeksualce, ali i najslavniju majku i ćerku u svetu mode (Carine Roitfeld i Julia Reston-Roitfeld). Ovaj put u ulozi novog lica pojavljuje se muzička zvezda današnjice Erykah Badu.  

Neo-soul pevačica već godinama neguje ekcentričan stil pa nije čudno što je baš nju izabrao Tisci za kampanju koja će da isprati njegovu Afrika-upoznaje-Japan kolekciju koju smo imali prilike da vidimo ove jeseni na Paris Fashion Week.

"Erykah, pa ona je ljudi ikona!" izjavio je Tisci za style.com. "Ona je jedna od najstilizovanijih žena koje sam upoznao u životu. Ima neverovatan osećaj za proporciju, boje.."

Inače, pored Badu u kampanji će se naći samo manekenke "diskutabilne" puti, kao što su Maria Borges i Asia Chow.

Nakon sve učestalijih kritika na vidljivi rasizam koji vlada u modnoj industriji, i tužbi protiv Barney i Macy’s, sjajno je kada neki veliki brend, kao što je Givenchy pruža primer drugima! Ali, Tisci napominje da je Givenchy uvek bio protiv rasizma.  

"Dosta se pričalo o tome tokom ove godine,"rekao je dizajner. "Bio sam jedan od retkih ko se nije spomenuo u upućenim kritikama i optužbama. Ja sam bio taj koji je otkrio Joan Smalls, Mariu Borges… i uvek sam ih podržavao! Odrastao sam u porodici koja me je naučila da smo svi jednaki, bez obzira na boju kože."

Ticsi je takođe naglasio da se nada kako će ova odluka pomoći da se različitost prihvati.

"Živimo u 2013.godini. Svi su sasvim opušteni i cool kada je u pitanju Facebook, bilo koja vrsta medija. A onda nekome smetaju sve te prelepe crnkinje, ili latino manekenke na revijama? Pobogu, imamo predsednika koji je crnac! Ne razumem u čemu je problem, i cela situacija me prilično deprimira. Ljudi se danas prave da su tako avantgardni, napredni, ali u stvari daleko smo mi od naprednog, svesnog kada imamo još uvek problem s bojom kože."

U međuvremenu, Riccardo oduševljen ovom saradnjom, obasipa svoje pratice na Instagramu s fotografijama sebe i pevačice koja izgleda savršenoo na prvoj promo fotografiji kampanje koja se pojavila pre neki dan!  

 

 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...