Legendarni plivač, koji je na ovogodišnjim Igrama u Londonu postao najuspešniji Olimpijac svih vremena, osvojivši 22. olimpijsku medalju, pojavljuje se u novoj kapmanji, Core Values, zajedno sa bivšom gimnastičarkom Sovjetskog Saveza Larisom Latyninom.

Naime, Larisa je bila najuspešnija olimpijska takmičarka do ove godine, kada je sa tog mesta svrgnuo upravo americki plivač. Fotografije Larise i Michaela za potrebe nove kampanje Luis Vuittona, napravila je Annie Leibovitz.

Prema saopštenju za medije, njih dvoje imali su o mnogo čemu da pričaju - o veoma različitom razvojnom putu, napredovanju ka slavi, najsjajnijim trenucima, uspomenama, sportskim i privatnim putovanjima...

Larisa i Michael su izabrani kao zaštitna lica ove kampanje, zato što dele ista uverenje kao i brend Luis Vuitton, a to je - važnost prenošenja strasti na druge.

Slogan nove kampanje glasi "Dva izvanredna putovanja, a samo jedan način da se stigne tamo. Larisa Latynina i Michael Phelps. Gimnastičarska i plivačka legenda.

Larisa i Michael krenuli su stopama Muhammada Alia, Angeline Jolie, Keitha Richardsa i frontmena grupe U2 Bona, koji su svi bili zaštitna lica kampanje Core Value.