Dok mi gledamo u ekran 24h dnevno, Daniel Lee, kreativni direktor Bottega Venete, odlučio je da se kloni opsesije savremenog sveta. Početkom godine ugasio je društvene mreže ovog brenda uz reči da one predstavljaju homogenizaciju kulture.

''Svi vide isti tok sadržaja. Kompleksnost misli koju ulažem u svoj proces rada na društvenim mrežama biva pojednostavljena'', rekao je i naveo nas da se zamislimo - da li one zaista banalizuju i umanjuju vrednost umetničkog dela?

Iako već mesecima nagađamo da li će se Bottega Veneta vratiti na Instagram, Daniel Lee, odgovorio nam je novim projektom - pokretanjem digitalnog magazina ''Issued by Bottega''. Naime, modni virtuoz smatra da je budućnost promovisanja upravo u ovom formatu - modnom časopisu koji je pomoću digitalne tehnologije oživljen animacijama, efektima i filterima, držeći sve vreme čitaoce budnim.

Avangardna estetika, živa energija, nesvakidašnje perspektive - Bottega Veneta predstavila je svoju kolekciju na neverovatne 133 strane. Missy Elliott donosi novu numeru i pozira za seriju fotografija Tyronu Lebonu. Barbara Hulanicki podelila je svoje modne skice, a Rottingdean Bazaar stilizovao editorijale. Sve to (i još mnogo više) upakovano je u dve živopisne ilustracije umetnika Jamesa Laceya.

Pandemija je inspirisala i druge modne brendove da za prezentaciju svojih kolekcija umesto modne piste istraže digitalne formate: Gucci je producirao mini filmski festival, Balenciaga video-igru, a Saint Laurent je svoju modnu predstavu izveo na peščanim dinama. 

A da je Bottega Veneta prisutna na društvenim mrežama čak i kada je zvanično nema, ovih dana dokazuju Instagram feed-ovi preplavljeni njihovim modnim sadržajem. Očigledno je samo bilo potrebno kreirati modernu, efektnu i svežu viziju, koja ne sledi kratkotrajan trend i psihologiju mase.

Uživajte u čitanju!