Baš kao što to biva sa manje-više anonimnim piscima, slikarima, muzičarima i praktično svim vrtsama umetnika, tako je po svoj prili i sa modnim brendovima.

Tek nakon smrti čuvenog dizajnera, njegov lični brend koji je osnovao davne 1984., ali je pažnju javnosti probudio tek pre par godina, postao je relevantan u modnom svetu.

Karl je bio vodeći čovek u Chanelu, kao i u modnoj kući Fendi, važio je za najvćeg dizajnera luksuzne garderobe našeg doba, te ne čudi što je došao na ideju da napravi brend koji nosi njegovo ime i prezime.

To je i učinio, ali 80-ih godina, komade koje jeKarl predstavaljao pod svojim imenom, nisu bili dovoljno efektni za ovu epohu, a ovaj trernd nastavio se i narednih decenija.

Sve do pre nekoliko godina, etiketa sa imenom Karl Legerfeld nije privlačila ljubitelje mode.

I atada, kada je prodaja počela da raste, bilo je to više zbog ličnosti samog dizajnera - od koga je napravljen praktično kult, no zbog samih suviše basic modela.

Sve do polovine prošle godine kada prodaja počinje naglo da raste.

Iako se strahovalo šta će se dogoditi sa brendom nakon Karlove smrt, mesta za strah očigledno nije bilo.

Naime, prodaja brenda Karl Lagerfeld skočila je za fantastičnih 54 odsto!

Kompanija je računicu za 2019. godinu zatvorila sa sedam hiljada biliona evra!

Iznenađeni ili ne?