Italijanski brend nastavlja sa dominacijom: Gucci opet zvanično najpopularniji brend u svetu

foto:shutterstock

07. 02. 2019.

Gucci mania i dominacija se nastavlja.

Prema najnovijem istraživanju The Lyst Index-a, koji analizira ponašanje preko 5 miliona kupaca koji pretražuju i kupuju oko 12 000 brendova u online svetu, onaj koji je uzeo tron i krunu od Off-White-a (prošlogodišnji pobednik), i koji je zvanično broj jedan na listi najpopularnijih je Gucci.

Da sumiramo, više od 6 miliona kupaca je pregledalo i pretraživalo Gucci torbu, pojas ili cipele u periodu od oktobra do decembra 2018.

Dva Gucci aksesoara su ušla u top 10 najpoželjnijih na listi, i duplo prevazišli preostalih osam proizvoda.

Vruć komad aksesoara i najveći predmet žudnje nije bila Alessandro Micheleova dizajnerska torba, već soho disko torba lansirana 2014.

Drugi #gucci komad na listi najpoželjnijih je kaiš sa logotipom od kog navodno po nekim insajderskim dojavama brend ima dominantan prihod.

(Gucci Resort 2019: Mix and match na "vatrenoj" pisti oduševio modnu publiku)

Off-White i Balenciaga su odmah iza Gucci-a, zauzimajući drugo i treće mesto.

Nike kolekcija "The Ten" za Off-White je bila udarna saradnja ova dva brenda, a kada je Balenciaga u pitanju, ova francuska kuća može da se pohvali najboljim momentom kada je Michelle Obama ponela žutu haljinu sa dubokim gliter helankama-čizmama.

Dobra vest za Moncler, sa 12 pozicije na kojoj je bio prošle godine, brend je ove godine dospeo na visoko 4. mesto.

Fendi je sišao lestvicu niže te sa četvrtog pao na peto mesto, delom zbog saradnje sa Filom.

U top deset brendova našli su se i Burberry, Versace, Stone Island, Vetements i Valentino. 

Da se vratimo na specifične proizvode za kojima potrošači žude. 

Obuća (patike posebno) je definitivno omiljena među influenserima, i na listi je deset najpoželjnijih proizvoda. Tu su Meghan Markle reciklirane baletanke brenda Rothy's iz oktobra prošle godine, kao i patike brenda Veja koje pariraju brendovima poput Uggs i Dr. Martens.


Ali svakako jedan od najzanimljivijih proizvoda koji je prilično iznenadio sve je Q4 Versace barokni bade-mantil, koji je dobio na svojoj popularnosti kada su Kanye West i Drake objavili svoje slike u ovom bademantilu na svojim Instagram profilima.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...