Prva velika kampanja u 2019: Kaia Gerber nastavlja dominaciju u modelingu kao novo lice brenda Jimmy Choo

foto: Profimedia

21. 01. 2019.

Ako ste kojim slučajem pomislili kako će u ovoj godini neki novi model postati broj.1 u svetu modelinga, grdno ste se prevarili.Jer, ova cura i dalje dominira!

Naslednica možda i najlepše manekenke u istoriji - Cindy Crawford, mlada Kaia Gerber postala je novo lice brenda Jimmy Choo koji je do sada birao mahom starije i iskusnije manekenke za potrebe svojih kampanja.

Ipak, brend koji je pre dve godine kupio Michael Kors prepoznao je moć mlade Gerberke koaj je prošle godine bila toliko zaposlena da je u senku bacila sestre Hadid, kao i Kendall Jenner.

U najnovijoj kampanji koju je fotografisao Steve Meisel za potrebe promocije prolećne kolekcije, 17-godišnja Kaia pozira u efektnim potret pozama stilizovana u moderne modele obuće ovog luksuznog brenda poput Mimi sandala, zatim Annabell štikli ali i retro-sporty patika Raine.

(Boginje nemaju rok trajanja: Da li su supermodeli iz 90-ih zamenljivi?)

"Kaia je logičan izbor - ona je predvodnica nove generacije supermodela", izkavila je Sandra Choi, kreativna direktorka Jimmy Choo brenda.

View this post on Instagram

So happy to be part of the @jimmychoo world. #iwantchoo

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on Jan 10, 2019 at 10:30am PST

"Njena večna lepota i modni pedigre omogućavaju joj da bude pravi kameleon kada je u pitanju stil i da autentično predstavi dinamičnost i raznovrsnost brenda svim budućim generacijama."

Radi što bolje prezentacije Kaia u kampanji nosi majice i dukseve iz limitirane linije koja je nastala kao rezultat saradnje Jimmy Chooa i kreatora Mathiasa Augustyniaka i Michaela Amzalaga ispred M/M Paris, koja je dostupna na sajtu brenda.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...