Sa vrtoglavo brzim novinama u svetu mode, koji od pre nekoliko godina podrazumevaju i resort kolekcije koje se lansiraju tik na polovini nekadašnjeg odmora između prolećne i jesenje sezone, večina dizajnera pokušava da doskoči svim tim instant promenama i ostavi poseban i autentičan utisak naravno.

Razni trikovi izvlače se na površinu ne bi li se držao korak sa ostalim takmacima za prestižno mesto originalnosti i inovatnovisti, te je upravo ovo idealan period kada se svetu predstavljaju nove modeling zvezde. 

Međutim, predstavnici brenda Acne Studios odlučili su da odu u suprotnom pravcu i svoje edgy i vrlo urbane odevne kombinacije svetu predstave na nešto drugačiji način od uobičajenog.

Njihove modele ponela je čuvena Veruscka. Autentična, fotogenična i s nekom neobičnom egzotikom u licu, manekenka Veruschka je krajem 60-ih godina prošlog veka bila jedna od najpopularnijih i najomiljenijih manekenki na svetu.

Slavnu manekenku pamtimo ne samo po zavidnoj manekenskoj karijeri već i pojavljivanjem u kultnom filmu Blow-up (1966) u kom je nosila zabavnu, lepršavu crnu haljinu sa resama i šljokicama. Samo godinu dana kasnije nemačka manekenka se pojavila na naslovnici magazina Life koji ju je nazvao The Girl Everyone Stares At, da bi je legendarni fotograf Richard Avedon okarakterisao kao „najlepšu ženu na svetu“.

Tokom šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka, Veruschka je bila najplaćenija manekenka na svetu koja se u svojoj karijeri pojavila 13 puta na naslovnici američke modne Biblije.  Iz sveta mode se povukla 1975. godine da bi se tek dvaput vratila na modnu pistu, 1994.godine za Chanel i 2002.godine za Giles. 

Sada je međutim, njen zadatak da predstavi novu, pomalo avangardnu resort kolekciju i 78-godišnja Veruschka je to sjajno izvela, stavljajući nam svima do znanja da ne postoji vremenska odrednica za kul imidž.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/