U poslednjih godinu dana desile su se ogromne promene u industriji mode i načinu na koji nosimo odeću.

Od recesije fokus se prebacio na minimalne artikle, a trend je postalo trošiti novac na ključne predmete, pre no se razbacivati na one vau komade odeće koje možete nositi eventualno jednom nedeljno.

Postoji i razlog za tu promenu, zove se: Gucci.

Sudeći po nedavnom istraživanju kompanije "Bomoda", dotična italijanska modna kuća je trenutno najuticajniji brend na društvenim mrežama. Ali njen uticaj nije ograničen samo na njih - ona je potpuno promenila i dalje menja način na koji se svi mi oblačimo.

Zahvaljujući inovativnom pristupu: dizajnu kreativnog direktora Alesandra Michelea, uzimanjem vintage stilova i modernizujući ih, sada eksploziju boja i tekstura možemo videti kako na modnoj pisti, tako i na crvenom tepihu, ali i na street style komadima. 

Umesto čistih linija i monhromne estetike, svi sada tražimo eklektičniji pristup modi.

Zlatne suknje s naborima sada se kombinuju sa jakim cvetnim džemperima, a bluze s mašnom se nose sa kontrasnim printovima. U upotrebi su i tamne žute, smaragdno zelene i bebi roze boje.

Pravilo je da pravila nema, dok god je zabavno.

Konkretan dokaz da smo svi zaista u tome?

Ove godine je Kering kompanija koja je vlasnik Guccija, prijavila porast prodaje od 7% otkad je Mikele preuzeo posao, što je mnogo više no što je predviđeno i znatno jače od ostalih premium brendova.

Samo to bi trebalo da bude dovoljan znak da je čuvena italijanska modna kuća trenutno na svom modnom vrhuncu.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija