Modni svet je u poslednje vreme doživeo veliki preobražaj, zahvaljujući Internetu i društvenim medijima koji najviše utiču na način prezentacije rada svetskih dizajnera.

Zato se pitamo da li će klasična modna revija koja se odvija na pisti opstati u budućnosti? 

Dok dizajneri mogu veoma lako da odustanu od old school načina prezentacije svog rada na modnoj pisti i izaberu da najnoviji dizajn predstave online, većina njih i dalje ipak učestvuje na Fashion week izdanjima i nastavlja da organizuje skupe i glamurozne revije, na kojima prisustvuju najpoznatiji ljudi iz sveta mode: urednici, blogeri i poznate ličnosti. 

"Moram da priznam da je opstanak revija doveden u pitanje. Prosto to diktira vreme i tehnologija koja pre svih upozna javnost sa nečijom kolekcijom", piše urednica magazina Vogue, Nicole Phelps. Prema njenom mišljenju, za nekoliko godina, to će izgledati sasvim drugačije. 

Sasvim je jasno da su društvene mreže već na neki način promenili modne tokove. Današnji gosti, koji su uslikani kako sede u prvim redovima, poseduju intimne snimke koji predstavljaju pravu valutu i statusni simbol! A da ne spominjemo njihove snimke sa revija koji nam daju uvid u kolekciju pre nego što ona osvane na Elle.com, Vogue.com, Guardianu, WWD i ostalim portalima.

Neki dizajneri izgleda da su na vreme uvideli ove promene, pa su već počeli da im se prilagođavaju.

Misha Nonoo je to učinila kada je prošle sezone prikazala svoju kolekciju za proleće/leto 2016. na zvaničnom Instagram profilu. Dizajneri poput Diane von Furstenberg su počeli na svojim revijama da uključuju i tehnologiju i internet prezentacije. 

Upravo zbog uticaja Interneta na prezentaciju rada modnih kuća, mnogi smatraju da je prisustvo tehnologije već počelo da menja pravila modne industrijie. Ipak, ako je vreme da se polako opraštamo od standardne revije, pitamo se šta će je zameniti?

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija