Najnovija kampanja Calvina Kleina Perfect Fit izazvala je velike kontroverze unutar modnog sveta, a za to je najzaslužnija Myla Dalbesio, plus size manekenka koja je zvezda pomenute kampanje.

Myla koja nosi veličinu 10 u Americi, odnosno 40 po evropskoj kategorizaciji, u kampanji je pozirala kraj daleko vitkijih i mršavijih koleginica, Lare Stone (koja je po američkoj kategorizaciji nosi osmicu, odnosno evropski 38 broj) i Jourdan Dunn (šestica US, evropski 36) koja spada u jedne od najbolje plaćenih modela na svetu.

To svakako nije sprečilo Mylu da dominira i zablista pokazujući da manekenke punije građe mogu da pariraju mršavicama, koje dobijaju većinu posla. Pa zbog čega je onda nastao toliki haos na netu?

Ako je suditi prema velikom broju ljudi, Myle ne spada u plus size, ali modna industrija ima drugu kategorizaciju.

Naime, pod plus size modelima podrazumevaju se devojke koje nose broj 40 i više. Usled toga, veliki broj ljudi je nakon predstavljanja Myle pokrenuo raznorazne diskusije na netu s pitanjem da li je Myla plus size ili ipak ne, i da li je promocije Myle kao plus size manekenke ipak svojevrstan marketinški trik?  

U međuvremenu se oglasila i Myla (27) koja je u razgovoru za nekoliko magazina izjavila da je ona definitivno "bigger girl".

"Ja sam punija cura ... Nisam najkrupnija i najdeblja manekenka koja postoji na tržištu, ali sam defintiivno krupnija od modela koje je Klein do sada imao u svojim kampanjama, ali to ne shvatam kao nešto što bi trebalo da me učini depresivnom, naprotiv, to vidim kao kompliment,” rekla je Myla za elle.com.

U nastavku, Myla je ipak rekla da je Calvin Klein uradio nešto revolucionarno...  

"Calvin Klein je ipak uradio nešto drugačije, nešto krajnje revolucionarno jer do sada nismo manekenke moje građe i veličine viđali u njegovim, ali i drugim kampanjama, a svoju veličinu smatram normalnom."

S obzirom da Klein spada u one brendove koji su se pokazali kao glavnim za karijeru jedne Kate Moss i Brooke Shields, verujemo da će ova kampanja definitivno doprineti tome da se punije devojke, bilo one okarakterisane kao plus size ili ne, češće viđaju u kampanjama.