Pandemija korona virusa pokazala se kao prilika da se mnogi brendovi osvrnu na modnu industriju i preispitaju svoje vrednosti. Pitanje je trenutka kada održivost više neće biti samo opcija, stoga je jedna od ključnih stvari koju će Shash primeniti ove godine upotreba isključivo održivih materijala. Kao rezultat toga, svila koju su do sada koristili za izradu određenih komada biće zamenjena organskom svilom i cuprom. 

Brend Shash iza kog stoji srpska umetnica Saša Šašić, koja živi i radi u Madridu, kreira komade koji ne prate modne trendove ni sezone. Oni su vanvremenski i večni, a za njihovu izradu biraju se prirodni materijali visokog kvaliteta. Brend veliku pažnju pridaje ekološkoj proizvodnji, te je svaki korak, počevši od odabira i korišćenja održivih i recikliranih materijala, preko načina izrade komada i njihovog pakovanja i slanja kupcima, izuzetno važan. 

Poruka koju brend šalje svojim damama jeste da biraju kvalitet, a ne kvantitet. Biranjem održivih i kvalitetnih komada, koji se mogu nositi godinama, smanjuje se prevelika potrošnja. Brend Shash smatra da je podizanje svesti, kako modnih brendova, tako i kupaca, o važnosti održive mode bitan korak ka promeni koja je ovoj industriji potrebna. 

Više o brendu Shash, kolekcijama i održivoj praksi, možete pronaći i na zvaničnom sajtu – www.theshash.com.

Modni brend Shash postaje još održiviji, zahvaljujući odluci da se u proizvodnji umesto klasične svile koristi ekološki materijal cupro i organska svila. Time komadi Shash-a postaju 100% održivi.