Pandemija korona virusa pokazala se kao prilika da se mnogi brendovi osvrnu na modnu industriju i preispitaju svoje vrednosti. Pitanje je trenutka kada održivost više neće biti samo opcija, stoga je jedna od ključnih stvari koju će Shash primeniti ove godine upotreba isključivo održivih materijala. Kao rezultat toga, svila koju su do sada koristili za izradu određenih komada biće zamenjena organskom svilom i cuprom.
Brend Shash iza kog stoji srpska umetnica Saša Šašić, koja živi i radi u Madridu, kreira komade koji ne prate modne trendove ni sezone. Oni su vanvremenski i večni, a za njihovu izradu biraju se prirodni materijali visokog kvaliteta. Brend veliku pažnju pridaje ekološkoj proizvodnji, te je svaki korak, počevši od odabira i korišćenja održivih i recikliranih materijala, preko načina izrade komada i njihovog pakovanja i slanja kupcima, izuzetno važan.
Poruka koju brend šalje svojim damama jeste da biraju kvalitet, a ne kvantitet. Biranjem održivih i kvalitetnih komada, koji se mogu nositi godinama, smanjuje se prevelika potrošnja. Brend Shash smatra da je podizanje svesti, kako modnih brendova, tako i kupaca, o važnosti održive mode bitan korak ka promeni koja je ovoj industriji potrebna.
Više o brendu Shash, kolekcijama i održivoj praksi, možete pronaći i na zvaničnom sajtu – www.theshash.com.
5 CHANEL PARFEMA KOJE SVAKA ŽENA TREBA DA POSEDUJE U ŽIVOTU: Ovi mirisi su zasluženo vanvremenski klasici
7 DANA JELOVNIKA MOĆNE DIJETE 1200 KALORIJA: Izgubite kilograme uz raznovrstan meni koji preporučuju i nutricionisti
BRAD PITT & PENELOPE CRUZ ZVEZDE SU NOVOG CHANEL FILMA: Pogledajte ljubavnu scenu koja je oduševila sve
5 VIRALNIH KOMADA KOJI PRIPADAJU "GRANDMA STILU": Retro estetiku pronašli smo u ormarima naših mama i baka
BILI SMO NA KIMHĒKIM REVIJI NA NEDELJI MODE U PARIZU: Zavirite u behind the scenes momente i prvi red korejskog brenda