Alber Elbaz: Pogled koji hipnotiše

Foto: Guliver/Getty Images

Jedino na šta je Alber Elbaz ponosan kod sebe jesu njegove trepavice, tako da je dizajn nove ambalaže za maskaru Lancôme Hypnôse bio idealan projekat za čuvenog dizajnera.

Alber Elbaz tvrdi da je dizajn jedino što poznaje, jedino u čemu je dobar. Od kada je, pre dvanaest godina, stao na čelo modne kuće Lanvin, radi isključivo ono što voli, s ljudima koje voli i za ljude koje voli.

Ovoga puta govori o pogledu, toj krhkoj tački u kojoj se susreću razum i osećanja; prozoru u srce i dušu, neizbežnom u igri zavođenja. Inspiraciju oblinama bočice Hypnôse maskare, koja ga neverovatno podseća na liniju ženskog tela, pretočio je u kratak film za brend Lancôme: modnu reviju na kojoj se u publici ništa ne razaznaje sem očiju, na kojoj se žene postepeno pretvaraju u bočice, da bi mlada na kraju nosila haljinu od očiju i ruža, koje su legendarni simbol ove kozmetičke kuće.

Kroz Elbazovu prizmu gledamo ono što već postoji, ali na potpuno nov način, a on sam je uspeo u svojoj misiji: da probudi novu želju tako što će nam zagolicati maštu. 
Šta izdvaja jednu ženu od drugih?

Njeno pravo lice. Ljudi pod šminkanjem često podrazumevaju prerušavanje ili sakrivanje istine. Pravi stil je, međutim, kada individualnost žene ispliva na površinu. Tako vidim i svoju profesiju: pokrivanje tela da bi se otkrila ličnost. 

Da li je šminka veoma važan deo vaših revija?
Svaki aspekt revije je važan. To je kao da pitate majku koje dete najviše voli! Važni su: svetlo, muzika, prijem i ono što se nudi ljudima širom sveta mesec dana nakon što je održana revija. Od revije ostaje snaga koju ste preneli ženama. Ne moć, ona se može kupiti. Snaga je nešto intimnije i ne može se odglumiti.

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...