Sve što treba da znate o Demni Gvasaliju

foto: Instagram (coolcalmquiet)

Kreatror hit brenda Vetements govori o ženama, industriji, pravoj stvarnosti i poziciji novog kreativnog direktora brenda Balenciaga...

Svoj rad opisao bi kao...

Možda kao post-anti-fashion. Ne mrzim industriju jer radim u njoj, ali se i ne slažem sa njenim pravilima u potpunosti. Da, post-anti-fashion, sviđa mi se. Niko ne zna šta to znači. 

U dizajnu je najbitnije...

Promatranje, brainstorming  i analiziranje tkanina za mene su suštinski deo kreativnog procesa. Svakako i  pitanje da li je predmet nosiv i poželjan.

Kreativnost je...

Prečesto umanjena i zlostavljana zarad „ideje“ o komercijalnosti, što nije potrebno na prezasićenom tržištu kakvo je današnje. 

Njegova muza je...

Devojke i žene koje svi poznajemo, koje mogu biti naši prijatelji ili deo naše porodice. To su žene koje vidimo na ulici, na žurkama, u bioskopu. Sve one imaju sopstveni stil i karakter, tako da pokušavam da napravim odeću koja upotpunjuje njihov garderober.  

Najvažniji činilac njegovih kolekcija...

Stvarnost. Ključni sastojak je stvarnost, nosivost, da se žena zaista oseća dobro u onome što nosi.

O saradnji sa brendom Balenciaga... 

To je brend sa neverovatnom istorijom pomeranja granica savremenosti u modi i radujem se budućem proširivanju DNK-ove modne kuće i ispisivanju novih poglavlja njene istorije zajedno sa mojim timom.  

Ne voli...

Ne osećam se prijatno na posh mestima. Na primer,  na Saint-Germain-des-Prés sam bio možda tri puta. To nije stvarno, a ja volim stvarnost.  

Najkreativniji je kad...

Najviše ideja zapišem u iPhone dok stojim u redu na kasi u supermarketu i posmatram razne čudne ljude oko sebe. 

Najbolji dizajner...

Vrhunski dizajner za mene je uvek žena koja nosi odeću. Sve je u tome kako ona nešto iznese, u njenom karakteru i stilu. 

Tajna uspeha...

Timski rad, stvarna, nosiva odeća i slobodno razmišljanje.  

Inspiriše ga...

Sam odevni komad jeste moja najveća inspiracija, način na koji je konstruisan. Neverovatno je bitan stav koji odeća donosi osobi koja je nosi.

Slobodno vreme provodi...

Nemam ga mnogo, ali mi je neophodno. S vremena na vreme nužno je da napravim distancu od svega i ne radim ništa, pogotovo ne nešto što ima veze sa modom. Ne obraćam pažnju da li se neko lepo obukao ili ne, postoji samo prazno mesto u mom umu spremno za ponovno punjenje i novu melodiju. 

Njegov moto...

Work hard, party hard.

Sebe bi opisao kao...

Uličnog voajera − to je dobar izraz. Da, definitivno, opservacija i sociološka analiza odeće, kako i zašto je ljudi nose, najuzbudljiviji su delovi mog kreativnog procesa.  

Reč trend je...

Jednaka reči „lenj“. Lako je pratiti trendove, ne morate razmišljati, niti išta preispitivati.  Deo je  globalizovane ideje o modi i uništava pojam individualnosti, što je veoma tužno. 

Za njega je moda...

Nešto potpuno praktično. Napravljena je da bi bila nošena, a ne da menja stvari, u suprotnom, svi bismo mi bili umetnici, a ne kreatori.

Priredila: Teodora Jeremić

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija 


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin