Jutarnje istezanje: 4 jednostavne vežbe protiv stresa

Foto: Profimedia

Istezanje omogućava bolju fleksibilnost i snabdevenost tela kiseonikom, a evo kako da vežbate da biste se oslobodili stresa i vratili telu snagu!

Ukoliko nemate vremena da vežbate i stalno ste pod stresom, savet je da se što češće istežete. Istezanje omogućava bolju fleksibilnost i snabdevenost tela kiseonikom. 

Ovaj način rekreacije dovodi do blagog porasta temperature mišića koja stimuliše nervni sistem i čini telo spremnijim za kretanje. Na ovaj način se bude svi centri u mozgu koji pospešuju ravnotežu i prilagodljivost pokreta.

Predložene vežbe radite kad god je moguće, a najbolje odmah posle ustajanja. Njihovo izvođenje trebalo bi da bude prijatno i da ne izaziva nikakav bol. Ukoliko osetite bol, odmah prestanite sa izvođenjem i posavetujte se sa lekarom ili fizioterapeutom.

Rame - karlica

Ležeći na desnom boku prebacite levu nogu preko urolanog ćebeta ili prostirke za plažu. Opružite prste na nogama kao balerina i rotirajte rameni pojas u suprotnom smeru od karlice. Dok vam je desna ruka na podlozi levu raširite od tela i pustite da slobodno "visi" u prostoru pored tela.

Lagano gurajte levo rame prema podlozi dok istovremeno karlicu gurate u suprotnom pravcu. U krajnje istegnutom položaju se zadržite 5 do 10 sekundi, a vežbu ponovite 10 do 20 puta. Uradite je zatim na isti način ležeći na drugom boku.

Na sledećoj stranici pogledajte koje vežbe će vam pomoći za otklanjanje stresa: 

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...