Karlie Kloss otvoreno o svojoj nesigurnosti u vezi izgleda, vežbanju, ishrani i pomeranju granica

Foto: Instagram / karliekloss

Jedna od najpoznatijih manekenki na svetu otkrila je kako uspeva da održi svoje telo u formi uprkos stresnom i zahtevnom poslu.

Nećete tako lako moći da pronađete nesavršenost na licu ili telu super modela Karlie Kloss. Ona je već deset godina u modnoj industriji, krasila je naslovne strane mnogih časopisa, sarađivala je sa velikim modnim kućama i kreatorima, kao što su Calvin Klein, Karl Lagerfeld, Victoria's Secret, Marc Jacobs, Zac Posen i mnoga druga poznata imena.

Kada nije na modnim revijama i snimanjima, onda radi na njenom YouTube kanalu Klossy, učestvuje u spotovima svoje najbolje prijateljice - poznate pevačice Taylor Swift, podstiče mlade žene u izučavanju computer coding -a. 

Karlie Kloss je model sa stavom, ali je i otkrila kako se izborila sa nesigurnošću.

"Od svoje 14 godine se bavim modelingom. Telo se menjalo i menjaće se i kroz te promene treba proći što prirodnije. Nisam bila zadovoljna svojom visinom, ramenima, širokim bokovima. Ipak, sa godinama shvatiš da je bitnije voleti sebe i da svako ima nešto u čemu je nesiguran. Treba da prihvatimo mane i da shvatimo da je baš prihvatanje izvor snage i jačine. Verujete mi, osobu za koju mislite da je savršena i ima sve, vidi u sebi mnoge nedostatke".

Ako tek krećete sa treninzima, lepa Karlie ima savet za vas:

"Krenite sa malim koracima i počnite 10 -minutnim brzim hodom. Nekad će se dogodiće da ujutru ustanete i jednostavno niste za vežbanje. Ali čim shvatite da je bitno da vam je telo u pokretu- biće vam lakše. 

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on Apr 7, 2017 at 1:25pm PDT

Manekenka je uspela da istrči polu maraton, naravno zahvaljujući vežbanjem i uravnoteženom ishranom:

"Obožavam papaju, morsku so, limetu i lubenicu. Volim ove osvežavajuće ukuse i stalno bih ih jela. Bez obzira koliko vežbate, jedna od bitnih stvari je i to kako se hranite. Pokušavam da treniram svaki dan, a ako sam baš zauzeta tog dana izdvojim bar 20 minuta za mini trening.

Za odlične trbušnjake, svetski poznati model je bila veoma iskrena:

"Trbušnjaci su zahtevni. Smatram da važan deo fintesa u pogledu dobijanja rezultata i dostizanje ciljeva podrazumeva ishranu. Rad na trbušnjacima podrazumeva kružni trening i trudim se da treniram svaki dan ili bar 20 minutra ako zbog obaveza ne stižem. Burpees npr. jesu zahtevni, a možete raditi na malom prostoru"

A šta Karlie Kloss čini jakom , pročitajte na sledećoj strani:

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin