Vodič za lenje devojke: Kako da na jednostavan način izgubite suvišne kilograme

Foto: Instagram / fabletics

Proleće je pravo vreme za uvođenje zdravih navika!

Razumemo vas. I nama često dođe pre, posebno nakon naporne nedelje, da ostanemo kod kuće, uživamo u dobroj muzičkoj playlisti i toploj kupki koja opušta, umesto da se znojimo i umiremo od vežbi u teretani..

(5 žena, 5 priča: Kako su obične žene izgubile suvišne kilograme i promenile svoj način života)

Ali, imamo dobre vesti za vas! Moguće je sagoreti kalorije i osloboditi se viška klograma bez dramatične promene vašeg načina života, ili članstva u teretani!

Pronađite dan za kuvanje

Prema mišljenju dijetetičarke Lise Moskovitz, pronaći energiju za kuvanje nakon napornog, iscrpljujućeg dana je prava borba. Umesto toga, ona predlaže da odredite jedan dan u nedelji (najbolje preko vikenda) kada ćete kuvati hranu. Kada je spremite, spakujte je u frižider, ili zaledite, tako da ćete imati zdrave, domaće obroke svakog dana. 

Ostavite zdrave grickalice na vašem stolu

Mnogi od nas imaju naviku da stalno nešto jedu, u periodu između ručka i večere, posebno kada ste na poslu, u kancelariji. Upravo za tim stolom se često nalaze tzv. prazne kalorije iz prerađene hrane, tako da im je teško odoleti.

Umesto toga, Lisa savetuje da nezdrave namirnice zamenite grickalicama i hranom bogatom biljnim vlaknima, proteinima i antioksidantima. Zato je najbolje da se na vašem stolu sve vreme nalaze sveže voće, bademi, orasi ili žitarice. 

U vašu ishranu dodajte MCT ulje

MCT (medium-chain triglycerides) se prvenstveno nalazi u ulju kokosa, i u orašastim plodovima. U prošlosti, postojala su različita mišljenja o njegovoj nameni i upotrebi koja se menjala tokom zadnjih godina. Danas je dokazano da ovo ulje ima pozitivna dejstva na organizam, i da na jednostavan način utiče na smanjivanje masti u organizmu. Kako objašnjava Alexandra Samit, health coach u Dr Lipman Eleven Wellness centru, MCT su jedinstveni oblik masti koje podstiču jačanje metabolizma, sagorevaju masti i daju nam više energije. Kako bimo primetili rezultate, dovoljno je da ih koristimo kao suplement i da u našu ishranu uključimo jednu kašiku MCT ulja svakoga dana. 

Pokrenite se

Ako radite u kancelariji i sedite za stolom tokom čitavog dana, to ne znači da ne možete da uradite nešto dobro za sebe. Iskoriste vreme za mini vežbanje, tako što ćete ispravite jednu nogu (dok sedite) i istegnite je dobro. Zatim podižite donji deo noge, od poda dok ne ispravite noge u kolenu i dok ne osetite kontrakciju mišića. Vežbu ponavljajte 15 minuta, a zatim pređite na drugu nogu. Osim toga, ne zaboravite da ustanete sa stolice, kako biste se prošetali po kancelariji. 

Konzumirajte dosta vode

Verovatno ste već više puta čuli da bi trebalo da unosite dosta tečnosti, koja pozitivno deluje na čitav organizam ali i mršavljenje. A da li ste znali da samo jedna čaša vode pre svakog jela, može da vam pomogne u regulaciji metabolizma i gubitku kilograma?

Pojačajte unos proteina

Započnite dan uz hranljiv doručak koji se sastoji od jaja, piletine ili ribe. Ove tri zdrave namirnice su bogate gvožđem, vitaminom D, omega tri masnim kiselima, tako da pomažu ubrzavanju vašeg metabolizma. 

Fotografišite hranu

Ako ste već veoma aktivni na Instagramu, a posebno u fotografisanju hrane - nastavite u tom pravcu! Studije su pokazale da vođenje digitalnog dnevnika ishrane ima pozitivan uticaj na vašu liniju. Zapravo vizuelni doživljaj pojačava motivaciju i drži vašu pažnju fokusiranu na zdravi plan ishrane. Pored toga, možda vam može pomoći MyFitnessPal aplikacija kako biste dokumentovali vaš napredak. 

Uvedite redovnu šetnju

Šetnja gradskim ulicama, umesto vožnja autobusom ili hodanje stepenicama, umesto korišćenja lifta vam može pomoći da ostanete aktivni. AKo možete da idete na posao pešaka, to bi bila sjajna ideja, koja će vam pomoći da dodatno potrošite kalorije, bez posete teretane.

Odvojite 15 minuta za vežbanje

Čak i ako smatrate sebe lenjom devojkom, trening koji traje 15 minuta je prihvatljiv vid vežbanja koji će vam savršeno oblikovati telo- bez iscrpljivanja. Najbolje bi bilo da probate trening body toninga, dva puta nedeljno, jer se on pokazao kao najkraći, ali najdelotvorniji vid vežbanja. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin