Michel Gaubert bio je oduševljen svetom muzike još kao dete kada je sa rodteljima u dnevnom boravku gledao popularne muzičke emisije. Kao tinejdžer iz Pariza je putovao u London, ne bi li otkrio neke nove bendove u omiljenoj prodavnici ploča. Upravo je prodavnica ploča postala njegovo prvo radno mesto, a nije prošlo mnogo pre no što je te iste ploče zavrteo pred brojnom publikom.

Danas  na svom iPod-u i iPad-u ima preko 500 gigabajta najrazličitije muzike, koju pažljivo preslušava i bira ne one najbolje, već one koje savršeno uklapaju sa dinamikom aktuelne kolekcije i onoga što sam brend predstavlja, jer složićeze se i vi, velika je razlika između brendova: Chanel, Dior, Loewe, Proenza Schouler, Fendi, Chloé, Rodarte, Louis Vuitton...

"Znate li koliko trenutno imam muzike na mo iTune kanalu? "2.022 dana muzike ili ako hoćete preciznije, skoro sedam godina popunjenh muzikom! To je potpuno suludo, a ja funkcionišem na potpuno zbrkan način. Imam listu projekata na kojima radim, onda je tu lista stvari koje želim da preslušam, ne bih li otkrio neku novu muziku naravno, a potom je tu muzička lista koje lično volim da slušam."

Njegov ukus se uglavnom svodi na elektroniku, pomalo R&B-ja i ponešto roka. Ipak, muziku za revije naravno ne bira na osnovu ličnog ukusa.

"Sa godinama se nije promenio samo moj muzički ukus već i prsitup poslu, postao sam mnogo tolerantniji. Što više radim  sa ljudima u modi, to više slušam šta mi govore. Moj se posao više na svedo na to da sam za nekoga uradio ovo ili ono ili radim na nečemu za nekoga, ne. Sada je to jedan poseban miks. Slušam šta mi govore, ponekad su njihove ideje i predlozi čudni, poneklad imaju smisla, ponelad nemaju. Međutim, do rešenja dolazimo zajedničkim snagama. Ako se  nekome dopada neki od aktuelnih hitova, nešto što je previše komercijalno, pustim mu zvuk koji je sličnog pravca, ali koji nije komercijalan i pitam za mišljenje. Volim tu igru, a slušanje onoga što ti ljudi pričaju veoma je važno."

Michel Gaubert puštao je muziku na svim ovosezonskim Nedeljama mode, selio se iz Njujorka u Milano, pa u London i na posletku u Pariz. Svaka od ovih modnih prestonica za njega ima svoj zvuk, ali Pariz ima ipak onaj poseban.

"Zvuk Nedelje mode u Parizu bi za početak imao jednu vrlo užurbanu melodiju. Mnogo ljudi koji pričaju, pevaju u kafeima. Modna nedelja koja se odigrava ovde je jednom rečju pomalo čudna. Dešavanja su drugačija u odnosu na ostale gradove. Pariz je miks brojnih stvari, višeslojan, multikulturalan. Ovde imate belgijske, korejske, japanske, španske, portugalske, američke i mnoge druge dizajnere, u pitanju je super velika modna priča. I to neretko uopšte nisu ljudi koji žive u Francuskoj, ali smatraju da je njihovoj modi mesto baš ovdel. Zato bi zvuk Pariza za vreme Nedelje mode imao poseban multikulturalistički zvuk, veći no bilo gde drugde."

Top 5 pesama Michel Gauberta koje su se našle na ovogodišnjim Nedeljema mode:

Andy Stott - New Romantic

Disclosure - Feel Like I Do

Essaie pas - Le port du masque est de rigueur

La Femme - Sphynx

Nicolas Jaar - No one is looking at U feat. Lorraine

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija