Tom Ford ostvario je zaradu od preko 200 miliona dolara širom sveta kroz svoju saradnju sa kompanijom Estee Lauder. Njihovi proizvodi imaju visoke cene, ali to je zarad kvaliteta koji high-end mušterije zahtevaju. Stoga se ne planira izbacivanje komercijalnih linija sa nižim cenama.

“Tom Ford je luksuzan brend i naši originalni parfemi su stvar prestiža. Fokus brenda nije cena, već proizvod, kvalitet i izgled”, objasio je John Demsey, grupni predsednik Estee Lauder.

Fabrizio Freda, predsednik i izvršni direktor kompanije Lauder, kaže da je Tom Ford brend koji može da pomogne da dođe do promene u putu industrije parfema ka vrhunskom tržištu koje podrazumeva visok nivo kvaliteta i usluge.

“Ovaj brend je na vrhuncu luksuza u industriji lepote i omiljen je među mušterijama sa istančanim ukusom širom sveta”, kaže Freda.

Inače, novi parfem, Tom Ford Noir, izaći će na tržište u oktobru. Ovo je prvi muški parfem koji je dizajner izbacio od 2009. godine.