Osnažujuća #BeYourOwnBOSS kampanja otelotvoruje život vođen samopouzdanjem, stilom i vizijom za budućnost. Ova sezona ističe samostalnost kao ključnu ideju, naglašavajući da je izbor tvoj – moć da budeš svoj BOSS je unutar tebe.

Za proleće/leto 2024, BOSS je angažovao internacionalne celebrity ličnosti da ilustruju ovu inspirativnu priču, uključujući brazilsku manekenku Gisele Bündchen i britanskog modela Adwoa Aboah, kao i BOSS ambasadore, glumca Lee Minhoa i tenisera Mattea Berrettinija. Britanska pevačica i glumica Suki Waterhouse ponovo je ambasadorka BOSS satova, nakita i naočara.

U novoj kampanji, svako od njih prikazan je u lavirintnom okruženju izlazeći iz senke i ulazeći u svetlost – simbolično prikazujući kako naše životne odluke oblikuju naš put.

BOSS kolekcija za proleće/leto 2024. nadograđuje teme dizajna viđene na modnoj reviji u Majamiju, gde su sofisticirana paleta neutralnih boja i savremeni pristupi klasičnim komadima bili u prvom planu. Kolekcija nudi celokupan izbor za sve prilike prilagođen 24/7 načinu života. BOSS odela se pojavljuju u raznovrsnim, snažnim i modernim siluetama. Nežni tonovi, lagane teksture, kontrasti – fluidnost i struktura; neprozirnost i providnost – pružaju svež pogled savršeno prilagođen toplijim mesecima.

BOSS_Global_Campaign_SpringSummer2024_Gisele_Bündchen_002__image-mid-res.jpeg
BOSS 

BOSS_Global_Campaign_SpringSummer2024_Matteo_Berrettini_001__image-mid-res.jpeg
BOSS 

Centralni motiv je novi Double B monogram prisutan na mnogim komadima u kolekciji – od odeće do dodataka. Ovaj prepoznatljiv detalj, sa svojim isprepletanim dizajnom, simbolizuje duh pravog BOSS-a – hrabre individuae koja ne boji da izrazi svoje stavove. Pod sloganom "Double B, Every Me", gotovo 100 ambasadora brenda, poznatih ličnosti, sportista i digitalnih uticajnika će kreirati originalni sadržaj za Instagram i TikTok, a obožavaoci brenda će takođe biti pozvani da učestvuju online korišćenjem jedinstvenog Instagram filtera.

BOSS_Global_Campaign_SpringSummer2024_Matteo_Berrettini_002__image-mid-res.jpeg
BOSS 

BOSS_Global_Campaign_SpringSummer2024_Suki_Waterhouse_001__image-mid-res.jpeg
BOSS 

Od zalaska sunca 31. januara do izlaska sunca 1. februara, BOSS će započeti kampanju projektujući hologram visine 10m sa ambasadorima brenda Lee Minho i Gisele Bündchen u londonskom Potters Fields Parku, blizu čuvenog Tower Bridge-a. BOSS je prvi modni brend koji lansira globalnu kampanju koristeći veliki hologram

"Inovacija ima značajnu ulogu u našoj strategiji postizanja velikog uticaja na potrošače i stvaranja nečeg intrigantnog. Hologram je najaktuelniji izraz našeg istraživanja i radoznalosti oko iskorišćavanja snage tehnologije u našoj komunikaciji. Njegova novina takođe pomaže u stvaranju zanimljivog sadržaja koji je izuzetno deljiv i pamtljiv, nudeći novo iskustvo našoj publici, rezultirajući pozitivnim reakcijama. Konačno, želimo da podstaknemo potrošače da se dublje povežu sa našim brendom i da otkriju i kupuju naše proizvode," rekla je Nadia Kokni, SVP Globalnog Marketinga i Komunikacija Brendova u HUGO BOSS-u.

Nova kolekcija za proleće/leto 2024. biće dostupna od 31. januara u BOSS prodavnicama širom sveta, na boss.com i putem veleprodajnih partnera.