Naravno da je potencijalnim kupcima neophodno skrenuti pažnju na novi proizvod koji ste plasirali na tržište. To nam je savršeno jasno, tako funkcioniše svet marketinga i od toga se ne može pobeći, čak ni kada se pretplatite na televizijski kanal koji nema reklamne blokove.

Propagandi materijali su svuda oko vas, isakču iz svih uglova na desktopu vašeg računara, nalaze se na bilbordima po gradu, nalaze se na stranicama vašeg omiljenog časopisa.

Sasvim je jasno da se u moru istih, morate istači onom drugačijom, upadljivijom. Onom zbog koje ćete se vratiti na tu stranicu preko koje ste u brzini prešli, jer ste shvatili da je u pitanju reklama, onu na koju ćete kliknuti kada se pojavi na baneru neke stranice i naravno zbog ćete baš taj bezobrazno seksi proizvod potražiti.

Ove modne kuće su računale upravo na to, ali su kreativci koji se nalaze iza ovih ideja ipak malo preterali, zapravo i ne tako malo, te su ove kampanje uklonjene, ali ne i proizvodi, koji su postali još poželjniji.

Zabranjeno voće uvek je slađe, a modni magovi u saradnji sa marketinškim timovima, sasvim sigurno su i računali sa tim.

Yves Saint Laurent, Opium (2000.)

Kampanja sa Sophie Dahl u ulozi vatrene femme fatale dovela je do čak 900 različitih tužbi, zbog čega je u Velikoj Britaniji uskoro uklonjena sa svih vidnih mesta.

Kultnu fotografiju koja je u istoriju ušla kao osma po redu sa najvećim brojem tužbi, potpisuje ništa manje kultni modni fotograf, Steven Meisel.

Tom Ford for Men (2007.)

Kada je reč o provokaciji u svetu mode, ime fotografa Terryja Richardsona definitivno će se kad-tad pojaviti.

Upravo on potpisuje kampanju parfema za muškarce Toma Forda, koja je zabranjena ne zbog preterane golotinje, što ćete na prvi pogled pomisliti već zbog mizogizma, s obtirom da se modelu na slici ne vidi glava.

Dolce & Gabbana (2007.)

Ova fotografija Stevena Kleina za kampanju čuvenog italijanskog dvojca, školski je primer neprimerne poruke i redovno je prva na redu kada se priča o kontroverznim reklamama.

Sisley (2007.)

Sudeći prema prethodnim fotografijama, 2007. U svetu mode bila je godina provokacije. Ovo je inače jedna od mnogih Sisleyevih kampanja koje su izazvale nezadovoljstvo i bes javnosti.

Kampanju koja na glamurozan način prikazuje upotrebu droge sa nimalo suptilnim naslovom “Fashioin Junkie” potpisuje naravno Terry Richardson.

Marc Jacobs, Oh Lola (2011.)

Kada se tada 17-godišnja Dakota Fanning pojavila u kampanji za parfem Marca Jacobsa, tužbe za pedofiliju počele su sevati sa svih strana, u smeru dizajnera naravno.

Odeća, make-up i “nezgodno” smeštena bočica parfema u kombinacijii sa nazivom “Oh, Lola”, implicirali su naravno na Lolitu, ali glumica ih i danas komentariše kao nebitne.

Iza fotografija stoji Juergen Teller.

izvor: Elle.hr

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija