Upoznajte Katarinu Petrović: Srpkinja koja je osvojila Skandinaviju svojim nesvakidašnjim stilom

Foto: Profimedia

Kolege iz hrvatskog Buro-a uspele su da dođu do jedne od najzanimljivijih dama skandinavske modne scene, koja je verovali ili ne rođena Valjevka. ELLE prenosi u nastavku njihov intervju!

Misteriozna crnka s fantastičnim smislom za modu zaintrigirala je mnoge, a nas posebno zašto što dolazi iz Srbije. 

Katarina Petrović je naime poreklom iz Valjeva i lako je oborila mit o tome da se samo Skandinavke (ili Francuskinje) rađaju s modom u krvi.

Pa, iako je u Srbiji provela samo dve godine svog života, smatra kako njeni geni definitivno utiču na stil, koji se u poslednje dve godine - koliko živi u glavnom gradu Norveške, dosta promenio. 

Da je moda veliki deo njenog života jasno je i po izboru zanimanja - zaposlena je kao modna novinarka u medijskoj kući Aller Media i vodi svoj blog A Style Journey. Jednako koliko voli modu, toliko obožava da piše, pa je izbor novinarstva bio sasvim prirodan, a i za to će, kao i za svoj modni stil, okriviti - majku.

Kako si "završila" u Oslu? Kako je život u glavnom gradu Norveške uticao na tvoj stil?

Rođena sam u Valjevu, a u Norvešku sam došla s roditeljima kad sam imala dve godine. Do 2016. sam s njima živela, a kasnije sam počela da živim sa dečkom. Život u Oslu dosta utiče na moj stil - na dobar, ali i loš način.

Definitivno je moj stil učinio praktičnijim i maskulinijim od onog kakav bi verovatno bio; velike jakne, udobna obuća i slojevito oblačenje - sve to na moderan način - su postali moja stručnost. Ali nakon svega, ja sam ipak s Balkana, i u našim je genima je da se oblačimo elegantnije nego što vreme ovde u Skandinaviji dozvoljava.

Koji je tvoj stav prema modnim influenserkama? Da li su oni takva sila u Norveškoj, kao i u ostatku sveta?

U Norveškoj imaš puno devojaka koje žive od svog Instagram profila, e sad, koliko se dobro živi od toga je neka druga tema. To je ovde apsolutno normalno i u rastu je. Ali, sila još uvek nije. Što se tiče mog stava prema modnim influenserima, mislim da imaju ekstremnu vrednost ako ih brendovi i kompanije koriste kako treba.

I normalno, ako se influenseri razvijaju, moderniziraju i znaju da ponude klijentima više od Instagram fotografije. Smatram da mnogi imaju još veći potencijal i da se današnje platforme mogu da koriste još bolje u saradnji s brendovima.

Kako Katarina opisuje svoj stil i koje komade bi večno čuvala u ormaru, pročitajte na sledećoj stranici. 

Nastavak pročitajte na sledećoj strani  1 / 2 Sledeća ›

Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...