Margiela je sinonim za sve ono što se naziva modom: John Galliano predstavio i mušku i žensku kolekciju u isto vreme u Parizu

foto: Imaxtree

John Galliano ponovo nadmašio samog sebe novom kolekcijom za Margielu.

Otkad je postao kreativni direktor kuće Margiela, John Galliano postao je jednim od retkih dizajnera koji iznova, na inovativan i sebi svojstven način uspešno spaja ključne kodove brenda i vlastitu estetiku, a tako je bilo i sa poslednjom.

Bez obzira šta mislili o genijalcu koji je Galliano, poznavali ko je (bio) Margiela ili ako o modi kao fenomenu ne znate previše, jedno je neosporno - Margiela je jedna od onih modnih kuća koja čvrsto stoji na drhtavim millennils temeljima i diktira tempo svima ostalima. 

Galliano je pre nekoliko meseci, predstavljajući tad poslednju kolekciju za Margielu, izjavio kako namerava napraviti co-ed kolekciju, odnosno istovremeno predstaviti žensku i mušku kolekciju i održao je obećanje.

Tako je pre neki dan na PFW, u sterilnom prostoru čija su okosnica bili veliki digitalni ekrani s behind the scenes prizorima novom parfema „The Mutiny“, pistom prošetali muški modeli u dekonstruiranim kaputima od vinila, haljinama i pencil suknjama te devojke odevene u svilenim odelima muškog kroja, skinny vinil pantalonama i balonerima u boji žvake.

Nije bila reč o jednostavnoj zameni polova  i stereotipa skladno tome, Gallianova egzekucija modne vizije za ovu kolekciju bila je toliko jasna da je vezuelno jedino bio opipljiv sklad.

Majstor kad je u pitanju dekonstrukcija, na zavidan način načinio je od motiva jakne suknju, tu istu pretvorio u kaput koji je odenuo na muškarca koji je izgledao kao žena. Simulacija anyone? Inspiracija nove Margieline kolekcije jest osvrt na društvena i politička zbivanja bilo da se radi o aktualnim temama ljudske slobode, uticaja tehnologije te enigma iza koje se skriva millennials generacija.

Tako svaki komad progovara svakom gledaocu, uz korak je, ako ne i ispred s tehnologijom, a jasno je da Galliano pokušava razumeti tendencije (novih) potrošača. Tako je predstavljena kolekcija i novi miris, koji je poslužio kao temeljna inspiracija, Gallianovim rečima „Manifesto smelosti“ i ne mogu se više složiti.

Šest ključnih lica i jedna jednostavna poruka: "Budi svoj, ne postoji veći drski istup od toga.“ 

Izvor: Buro247.hr


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...