Trijumfalni start dala joj je revija Diora koja je bila svojevrstan plesni spektakl koji je lagano prešao u homogenu i vrlo nosivu kolekciju koja je naišla na sjajne reakcije prisutnih, ali i nas koji smo špijunirali sve detalje preko digitalnih kanala.

Reviju je u u vrlo zamračenom i mističnom prostoru pariskog hipodroma otvorio moderan i vrlo magentičan ples osam plesača izraelskog koreografa Sharona Eyala koji je u nekim elementima sve podsetio čas na klasičan balet, čas na salsu, a čas na hip-hop.

Baletani su plesali tokom celog toka revije koju su obeležili i beličasto-pink papirići koji su nalik perju padali sa plafona, režirajući jedan efektan show za Instagram zaluđenike čiji blicevi su bacali naizmeničnu svetlost na pistu.

Najefektniji momenat svakako je bio defile modela kada su se plesači stopili sa armijom Dior manekenki u jednu opijajuću energiju.

Zbog njihovih senzualnih pokreta, vitke figure ali i oslikanih bodija u kojima su plesali, retko ko je mogao da razazna ko je model, a ko baletan.    

Kreativni direktor brenda Maria Grazia Chiuri, evidentno inspirisana plesom, odnosno pokretima tela odlučila je da i eksterijer isprati unutrašnju priču te je goste sačekala sa natpisima i čuvenim citatima o igri, ispisanim na velikoj kutiji koja već neko vreme služi kao ulaz na reviju francuske kuće. Među njima uočili smo onaj od Pine Bausch, čuvene nemačke koreografkinje: Ne zanima me kako se ljudi kreću. Mene zanima šta ih pokreće. 

U bekstejdžu Maria se osvrnula na ovu direktnu povezanost plesa i mode...

"Mislim da su danas ples i moda nekako najviše povezani. I jedni i drugi se bore za slobodu. Za pravo govora. S druge strane, klasičan balet i moda su oduvek imali velike sličnosti. Balet je u svojoj istoriji pokušavao da nekako uokviri žensko telo, da ga svede na oblik koji mu nije prirodan te da mu postavi ciljeve koje retko koje telo može da iznese. Ženski koreografi poput Pine i Isadore su srušile sva ta pravila. Moda? Moda je pre bila dosta slična diktatu baleta: pokušavala je da kontroliše žene i oblikuje njihova tela. Mi trenutno živimo u revolucionarnom vremenu kada se sve menja pa i odnos prema telu. Meni lično je i te kako drago što je Dior pokretač ili deo grupe brendova koji pokreću tu revoluciju." 

Ovu atmosferu Maria je samo prenela na lepršave i vrlo ženstvene modele. Materijali kao da su plesali oko tela modela. Svaki njihov pokret činio je da plisirani til u puderastoj nijansi plavih i krem tonova od modela pravi graciozne balerine. Eterične haljine dominirale su, ali smo videli i veliki broj prozirnih bluza uparenih sa raskošnim midi suknjama. Paleta je bila vrlo otmena, zagasita i sa evidentnim sivkastim podtonom.

Ne brinite se, kultna Dior torba Saddle dominirala je među detaljima dokazujući svoju trenutnu moć, dok su se u sferi obuće istakle sandale nalik baletankama, sve sa uvijenom trakom oko članka, vezanom u diskretnu mašnu.  

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/