Tom Ford: Dupla doza seksepila

Dok se ostatak modnog sveta utrkivao ko će pokazati zanimljiviju kombinaciju jednostavne mode upakovane u sportski vajb, Tom Ford je odlučio da nam na modnoj pisti servira “seks”.

U svom prepoznatljivom stilu, Tom čije reklamne kampanje uvek sadrže auru erotičnosti, prikazao je svetlucavu kolekciju punu seksi, provokativnih modela. Dominirale su haljine, kao i - bradavice (Ko kaže da se Miley ne razume u modu?) koje su bile light motiv revije.

S malom dozom androgenog looka, ali van bilo kakve sportswear priče, Tom je demonstrirao da je još uvek jedan od najboljih dizajnera kada je u pitanju ta ležerna seksepilna odeća koja izgleda udobno i izazovno. Tako smo pretežno videli haljine od tila i svile, ležernog, šireg kroja koje su bile mahom skrojene od panela koji su pokrivali najintimnije delove tela. Nisu izostale ni seksi, oversize pantalone koje je Ford uradio od metaliziranog materijala u crnoj i ljubičastoj varijanti. 

Od boja dominirala je crna, s tek nekolicinom modela koji su bili u metalik, zelenoj ili pink varijanti. Da ga ne zanimaju trendovi, već isključivo njegova vizija žene, Ford je dokazao kada je na pistu poslao manekenke u štiklama (ne, ispod 10cm) u crnoj boji i sa animal motivom.

Scenografija je takođe bila pažljivo osmišljena. Berlinski burleska bar je učinio da pomislimo kako gledamo Victoria’s Secret reviju, ali u viktorijanskom periodu.

Treba napomenuti da zasluge za savršenu reviju idu i na račun našeg uglednog profesionalnog šminkera, Dragana Vurdelje koji je bio član odabranog tima koji je kreirao make up za Fordovu reviju.

Prema ocenama španskog časopisa Allure, Vurdeljin make up je izabaran za najseksepilniji na London Fashion Weeku. Tim pod vođstvom Charlotte Tilbury, uticajne britanske šminkerke, kreirao je retro rock chick stil koji karakteriše tzv. nude look koža na kojoj se skoro ne koristi rumenilo sa akcentom na očima i maskarom u duplom sloju.


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...