Ako ste na trenutak i pomislili da je Karl potrošio sve svoje ideje za transformaciju Grand Palaisa, nemački dizajner vas je pre nekoliko sati razuverio. Čuveni pariski muzejski kompleks koji se redovno koristi za PFW, ali i velike izložbe pretvoren je u duhu nove kolekcije u mračnu šumu, dok je pista bila presvučena u tepih od jesenjeg lišća.

Sam početak revije nagovestio je kolekciju koja je vrlo cozy, praktična i nosiva, pomalo i mračna te i drugačija od prethodnih Chanel kolekcija, a posebno poslednje u kojoj se pletivo "igralo" sa transparentnom plastikom.

Manekenka Grace Elizabeth izašla je prva u "šumu" odevena u dugačak crni kaput, helanke, stilizovana u broš dok je u domenu kose i šminke preovladala punđa i neutralan, vrlo prirodan make-up.. Look u kom zamišljamo veliki broj urednika i Francuskinja kako hita na posao, pokupivši usput kafu za poneti i omiljen magazin.

Usledila je serija sličnih modela sa poludubokim čizmicama, pletivom i dosta broševa, ali i masivnih šalova koje je jedna manekenka obmotala oko glave u stilu Crvenkape, uparivši improvizovanu kapu sa sivim maxi kaputom i metalik-gold čizmama.

U sferi obuće dominirala je ravna, i to mokasine u metalik sjaju koje su manekenke nosile u paru sa vunenim svetluvanim dokolenicama ispod tvid kaputa. I Karlova nova kolekcija koja je bila dosta pročišćena i nosivija u odnosu na njegove prethodne imala je taj vajb 80-ih koji se najviše odslikao u vidu glomaznih alki, til suknji, i hot pink rukavica.  

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/