Vivienne Westwood u poslednje vreme je sve glasniji aktivista i borac za očuvanje prirode, prevashodno šuma pa veliki deo vremena provodi u Peru, i to u blizini plemena Ashaninka kojima je posvetila svoju jesenju kolekciju u kojoj dominiraju tribalni dezeni, raskošni etno ukrasi i perje.

U želji da njenu kolekciju većina doživi kao svojevrsnu molitvu, britanska dizajnerka je svoju jesenju kolekciju smestila u scenografiji jedne pariske crkve u kojoj su se religijski motivi i atmosfera preplitali s motivima iz kolekcije.

Naravno, kao i uvek, vladalo je carstvo detalja i miks stilova: afričke haljine, pamučne tunike dinamičnog dezena, kineski detalji na svili, beli pončo, pantalone nalik akrobatskim, haljine u stilu Marije Antoanete, kožne jakne, asimetrični kaputići u military stilu…

Materijali i dezeni su bili spektakularni: od kašmira, preko satena do svile, pruga, karo dezena, apstraktnih linija. Nakit i ostali detalji su ispratili ovaj miks stilova: perjani rajfovi, barokne ogrlice, kaiševi, pletene narukvice, vunene rukavice…

Lica manekenki su bila oslikana što je svemu dalo dramatičnu notu i osećaj da smo u nekom teatru.  

Kraj je pripao kreacijama od tila i čipke, a kompletnu reviju je zatvorila venčanica od belog tila. 

Haljine bogatog veza, pletene ogrlice, pamučne tunike dramatičnog printa, pantalone u stilu akrobatskih gimastičara.... Kod Vivienne, sve je preterano, ali uvek sa merom!