Pariska nedelja mode nije mogla da počne bolje. Prvo zvučno ime koje je predstavilo svoju jesenju kolekciju je bio inovator i uvek nadprosečni Dries van Noten čije kreacije nekako nakon svih ostalih ostanu najduže u pamćenju. Bar je tako bilo sa sjajnom prolećnom.

Ne treba zaboraviti da je Dries uporedo sa dizajniranjem jesenje kolekcije birao modele koji će se naći na izložbi u Muzeju dekorativne umetnosti u Parizu koja se otvara u subotu, 1. marta. Po rečima F. Scott Fitzgeralda, raditi dve odgovorne i ozbiljne radnje je pravi test nerava.    

Kako smo videli prvu polovinu testa, možemo da konstatujemo da Dries za sada funkcioniše sasvim dobro, čak genijalno! Jesenja kolekcija koju je dizajner prikazao drugog dana PFW-a je bila inspirisana grafičkim crtežima na temu op arta koje je Dries vešto aplicirao na svoje „chic sa tvistom“ modele.

Kao i u prethodnim kolekcijama, modeli su imali formu nalik muškim krojevima, ravne, stroge linije, naglašena ramena, proporcije ali je ovoga puta dominirao print, odnosno psihodelične pruge.

„Želeo sam da se poigram s bojama. Želeo sam da se zabavim pa smo odlučili da kolekciju nazovemo Coutorama. U fokusu su grafički, moćni motivi. To je psihodelija. Nalik liniji toskičnih kiselina,“ izjavio je Dries nakon revije.

Upravo su te moćne linije dokazale da je van Noten majstor u kontrolisanju intenzivnih motiva. Najčešće kombinacije su bile kontrastne: decentni krugovi u zagasitoj zelenoj aplicirani na jednostavan kaput ravnog kroja, zatim žuto-sivi krugovi na svilenkastoj, klasičnoj košulji. Savršen balans.  

Pored linija, pažnju su nam privukli aksesoari: masivno 3D cveće koje su dame nosile, nalik brošu na levoj stani. Drama momenat.

Na reviji smo uočili i Toma Yorka, frontmena grupe Radiohead koji se pritajno smestio u prvi red u želji da oči svih budu ipak na "reviji".    

Psihodelične pruge, masivni cvetni broševi, krznene jakne, naglašena ramena, proporcije... Dries van Noten ne prati trendove, on postavlja svoje.