Bejrut je uspeo da u poslednjih nekoliko godina doživi reneseansu u sferi arhitekture, sa Normanon Fosterom, Stevenom Hollom, Herzogom & de Meuronom i Zaha Hadidom, koji su oblikovali novi look libanskog glavnog grada.

Zuhair Murad koji kao i njegov kolega Elie Saab ima studio u srcu Bejruta, odlučio je da inspiraciju potraži u geometriji, i to onoj ekstremnoj formi, kojoj je sklon studio Zahe Hadid.  

Koliko god da to zvuči revolucionarno u stilu koji oblikuje libanski dizajner, Murad nije puno odstupio od svoje prepoznatljive siluete i tek je u volumenu i liniji oko struka eksperimentisao, stvarajući fluidne forme nalik onima koje Hadid voli da projektuje.

Nalik Saabu, Murad je demonstrirao da je pravi mađioničar kada su u pitanju boje, iako se držao proverene palata: crna, bela, modroplava, ciklama, tirkiznoplava i srebrna obeležile su kompletnu reviju.

Glamurozne haljine imale su uobičajan Muradov rad, svetlucav prah u vidu sitnih šljokica,  asimetrična linija gornjeg dela se takođe pobrinula za arhitekonski momenat,  dok su haljine pune nabora u psihodeličnom printu vertikalnih linija zaista dale utisak da je pred nama skulptura ili građevina obliih linija.   

Inspirisan legendarnim arhitektonskim studiom Zahe Hadid, libanski kreator je uspeo da unese svežinu u vidu asimetrije, dosta nabora i oblih linija koje su odlika svakog projekta s potpisom britansko-iračke arhitekte.