Ako bismo morali jednom rečju da opišemo novu kolekciju koju za Saint Laurent potpisuje Anthony Vaccarello, ta reč bi bila "silueta".

Makar je to reč koju bismo iskoristili prvu, druga bi bila "odvažnost", te otuda onda i asocijacija na pesmu sa kojom je započet tekst.

Odvažnost je postignuta prvenstveno siluetom, koju smo da, mogli već videti tokom 80-ih godina prošlog veka, zahvaljujući naglašenim ramenima, ali ipak ne u ovim proporcijama.

Na prvi pogled, maksi kaputi i prepoznatljivi Saint Laurent sakoi dvoredog kopčanja, zahvaljujući naglašenim ramenima čine se kao prilično masculine komadi, ali oni to nikako nisu.

Toliko perfektan kroj kaputa u prvom redu, koji iako poseduje oversized formu, ipak zahvaljujući nešto užem donjem delu, te punom krugu kroja, detaljima i svakako materijalima i bojama daje modelu neophodnu ženstvenu, pa čak i jednu senzualnu notu.

Spoj odvažnosti i senzualnosti, već je sama po sebi seksi, ali to za Vaccarella ipak nije bilo dovoljno i mi smo mu na tome zahvalni!

Šljokice, providne majice, čipka, visoki struk, crne najlon čarape sa tufnicama, pojasevi, pojasevi, pojasevi, nešto perja, leopard printa, krzna i šešira u bojama, imate "wa wa woom" efekat 1/1.


(Maria Grazia Chuiri predstavila najnoviju Dior kolekciju: Karo, parke, šuškavci i feminizam za jesen-zimu 2019)

Koliko je bio upečatljiv prvi deo kolekcije o tome najbolje govori njegov drugi deo, a to je takozvana večernja kolekcija sa neonskim bojama, koje su šljaštile na prugama sakoa i haljina za izlazak, te štikli u neon tonovima zelene, narandžaste i plave.

(12 najekstravagantnijih Chanel revija u istoriji Pariske nedelje mode)

Ogroman prelaz, ogromna promena, za publiku svakako osveženje i senzacija, ali nedovoljno jako da pobije prvi, majstorski odrađen deo kolekcije, čiji su inače svi modeli rađeni ručno, mada to sa prodajnim komadima naravno neće biti slučaj.

Ručni rad je naime bio neophodan jer Vaccarello nije želeo da rizikuje sa krojevima, koje je želeo perfektne, pogotovo ovesized forme, a to se uglavnom tiče spektakularnih komada sa naglašenim ramenima, jer su svakom od njih dodata po dva centimetra - van standarda.

Upitan od strane novinara da li je želeo da predstvi military ženu na ovaj način, Vaccarello je vrlo jednostavno odgovorio da to nipošto nije bila ideja, ali jeste svakako da predstavi neustrašivu ženu.

Jedina stavka koju zameramo dizajneru, mada nismo sigurni da bi trebalo baš striktno njemu da zamerimo, već najpre timu koji je odgovoran za kasting manekena u kući, godinama unazad, to je apsurdno mršav izgled manekenki.


Izgled modela je u pojedinim trenucima toliko upečatljiv (preciznije govoreći: zgražavajuć) da odvraća pažnju od same odeće koja je predstavljena i naposletku ostavlja jedan jak loš utisak.

Pogledajte u galeriji kompletnu kolekciju >>>

Tekst: Maja Bunčić

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

"Ona hoda sama kroz grad..." Da je nekim slučajem ova revija prikazana u Beogradu, na pisti bi se čuo EKV, tačnije taktovi upravo ove pesme s početka rečenice.