Irina Shayk, Gigi i Bella Hadid: Vodimo vas u prvi red Versace FW21 revije!

U slučaju da do sada niste saznali istorijsku modnu vest - Versace ima novi monogram. Pod nazivom La Greca, preuzima nasleđe ove slavne italijanske modne kuće. 

Grčki ključ transformisan je u oblik koji zapanjujuće podseća na kombinaciju Goyard i Fendi znaka, a prvi put je prikazan juče u video-prezentaciji nove Versace ready-to-wear kolekcije za jesen/zimu 2021. Drvena konstrukcija u obliku novog monograma čini scenografiju na kojoj se odigrava virtuelna revija, a modeli ovaj simbol nose na jaknama, torbama, nakitu.

Ispod slojeva monograma, krije se odeća prilagođena novoj realnosti - lagana i nosiva. Jedini izuzetak čine naučno-fantastične kreacije koje žongliraju između futurističkog i retro stila sedamdesetih prošlog veka. Tamne jesenje nijanse s vremena na vreme oživljavaju ekscentrične jarke boje, čineći neverovatan kontrast.

La Greca sledi primer modnih kuća Louis Vuitton, Fendi, Dior, koje su svoje prepoznatljive dezene već prilagodile modernom 21. veku.

Čitava ideja potekla je još 2018. kada je kompanija Capri Holdings kupila Versace i odlučila da od tradicionalnog porodičnog brenda napravi onaj koji ide u korak s vremenom i trendovima. Budući da je Donatella samo godinu dana pre toga rekreirala printove iz 90-ih godina, i to vrlo uspešno, ovaj potez bio je vrlo hrabar i revolucionaran.

Nova kolekcija posvećena je mladoj, osvešćenoj, urbanoj generaciji, koja se zalaže za bunt, emancipaciju i autentičnost. Plemenski simbol pripadnosti nosi značajnu poruku brenda - da nova ciljna grupa treba da oseća da mu pripada. Ne Donatelli kao brendu za sebe, što je bio slučaj decenijama ranije, već brendu Versace.

Zbog novog koncepta, ne čudi što su pistom dominirale sestre Hadid, Irina Shayk i ostali modeli-influenseri. S obzirom na to da je ovo bilo prvi modni angažman Gigi Hadid nakon porođaja, evidento je da su svi pogledi bili uprti u nju.

Ipak, izgleda da modni svet ovih dana više brine opasnost da se zameni jedan drugi Versace zaštitni znak - Donatella Versace, čiji se uticaj i sada oseća u jakim geometrijskim oblicima i raskošnom glamuru. Zbog toga se se postavlja pitanje hoće li ovaj brend preživeti rebrendiranje, digitalizaciju i novu strategiju, zadržavajući pri tom epitete koje mu je obezbedila pomenuta ikona stilaluksuzan, ugledan ali i intiman, blizak, ličan?

Tekst: Tara Đukić


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...


Magazin