Gucci je među prvima prikazao kolekciju inspirisanu dekadencijom devetnaestog veka, kako je izjavila dizajnerka i kreativni direktor te kuće Frida Giannini. Raspoloženje kolekcije je kranje ’dark’ sa dosta žakarda, providnih haljina sa cvetnim aplikacijama, sa plišanim suknjama, kao i blokom komada odeće od perja. Možda ne toliko seksepila koliko je inače karakteristično za ovaj brend, ali jaka žena je svakako i dalje lajtmotiv ovog brenda.

Ono što je krasilo nekada dizajn Alberte Ferreti, videli smo i ovoga puta ali tek na kraju revije. U pitanju su romantične, vintage haljine od što laganijih materijala. Ovaj brend je trenutno u tranziciji da promeni svoju poziciju u smislu orijentacije ka ženi koja je više u budućnosti, što je do sada bio obrnut slučaj. Objasnili su to kroz činjenicu da je svet trenutno u kriznom momentu i da i njihova žena mora da bude jaka,kako bi se izborila za svoje mesto.  Boje su kranje monohromatske, mada su i dalje prisutni nežni materijali, sa čak dosta izvezenih detalja.

Druga linija Alessandro Dell’Acqua-e, pod nazivom  No.21, postala je skoro popularnija od prve koja nosi njegovo ime. I ovaj brend je repozicionirao svoj pravac ka street modi i mlađoj publici. Sandale sa platformom, dosta tvida, u kontrastu sa malim crnim haljinama, ponovo su pobrali ogroman aplauz publike.  Ovo je jedna od onih kolekcija zbog kojih samo još više volite jednog dizajnera, što je jako zanimljivo za nekoga sa ovako dugim stažom.

Fendi je takođe prikazao kolekciju koja nas je na petnaestak minuta izmestila u potpuno drugo vreme, prostor, razmišljanje i estetiku kakvu još nismo videli. Ali to je upravo draž ovog brenda, koji sa svakom kolekcijom svojim poklonicima pruži upravo taj osećaj. Šminka, poigravanje formama i krojevima, autentične frizure i još jedan omaž nadmoćnoj ženi, sigurno će pobrati ovacije širom sveta.