Koliko puta vam se desilo da u izlogu Zare, H&M-a i ostalih high street brendova uočite model koji vam je strašno poznat?

Opšte je poznata činjenica da veliki broj brendova, pogotovo oni made in EU, inspiraciju za svoje kolekcije traže na udarnim revijama Fashion Week-a, odnosno na revijama Balenciage, Balmaina, Moschina, Valentina, Chanela i ostalih mađioničara mode.

Iako kopije ne mogu da budu ni blizu kvalitetu koji poseduje originali, krajnje su uverljive po pitanju dizajna, nosive i prilika da u svom garderoberu imate najnoviji trend, spakovan iz Karlove radionice po više nego pristupačnoj ceni!

Da li se to dopada Karlu, Donni, Domenicu i Stefanu? Pa nije baš da odobravaju, ali isto tako niste ih čuli da pokreću neke tužbe i revolucije. Međutim, nekima i ne smeta. Odnosno, bar jednom dizajneru.

Naime, kreativni direktor Balmaina, Olivier Rousteing je oduševljen što njegove krpice odmah nakon predstavljanja bivaju kopirane.

"Mislim da je Coco Chanel jednom izjavila da ukoliko ste original, trebalo bi da budete pripremljeni na činjenicu da će vas kopirati. Ja na primer obožavam kada prođem pored Zarinog butika i u njenom izlogu vidim svoj model uparen sa nekim modelom koji je kopiran od Celine ili Proenze! Sjajno je šta sve mogu danas da urade, imaju odličan osećaj za stajling i znaju tačno koje krpice sa kojim da upare. Na primer, prošli put su me oduševili kada sam video kako su Balmainov crno-beli print iskoristili na silueti, odnosno kroju koja je tada dominirao u Celine kolekciji! Nije li to divno?“, izjavio je kreator za The Indipendent.

Složićete se. Jedna zrela, samouverena i sjajna izjava.