Nova doza seksepila u poslednjoj Tom Ford kampanji

Foto: Tom Ford

03. 07. 2014.

Najnovija kampanja poznatog dizajnera dokazuje još jednom da je "seksepil" glavna vodilja u konceptu njegovih kampanja, ali i mode...

Tom Ford nam definitivno ne dozvoljava da predahnemo ni na sekundu.  

Prvo nas je prošle nedelje sačekao više nego provokativan intro na zvaničnom sajtu kreatora, na kom je u fokusu pozadina muškog modela, odnosno poluspuštene pantalone s logom dizajnera.

Samo nekoliko dana posle toga, Ford nam je priredio još jednu dozu provokacije, mada daleko lepšu za gledanje, u vidu kampanje za najnoviji parfem Neroli Portofino. Bilo nam je teško da skrenemo pogled sa preplanulih tela manekena koji su pozirali goli na plaži u Palm Springsu...

I taman kada smo mislili da je to, to, bar za narednih mesec, dva..., Tom did it again. U kampanji za najnoviji ženski parfem Velvet Orchid, Ford se opredelio za jednostavniji vid promocije, ali takođe atraktivan i upadljiv.

Naravno seksepil je opet bio glavna vodilja kampanje, jer seks prodaje sve, šta god mi rekli.

Prva fotografija iz kampanje posvedočila je tome kada smo videli manekenku Gigi Hadid (devojku koja je bila na naslovnici CR Fashion Book-a, od Carine Roitfeld)  kompletno razgolićenu kako u poluležećem položaju pozira na ljubičastoj aluminijskoj foliji, dok joj raskošna kosa vijori s jedne strane. Iako nam je bilo teško da uočimo parfemsku bočicu koju Gigi drži, definitivno se slažemo da će ova kampanja privući željenu pažnju.

Inače, Velvet Orchid  je vrlo intenzivan parfem s notama citrusa,  meda, cvetnog petalsa i ruma, što kao spoj i te kako sugeriše da je u pitanju više nego zavodljiv parfem.


Bonus video
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...