Glumica Nicole Kidman po treći put za redom predstavlja glavnu figuru reklamne kampanje za torbe i obuću modne kuće Jimmy Choo.

Naime u kampanji za proleće/leto 2014. godine poznata oskarovka stala je pred objektiv fotografa Sølve Sundsbøa u veoma zavodljivom izdanju gde pretežno pažnju privlače njene duge noge.

Ovakvi kadrovi koji asociraju na ambijent džungle nisu slučajno izabrani s obzirom da je inspiracija za aktuelnu kampanju upravo netaknuta priroda. Samim tim je i logičan seksi, zavodljiv izgled same Nicole, koja sa minimalno odeće na sebi u prvi plan stavlja cipele i torbe jarkih boja.

"Zaista sam uživala radeći sa Sølveom, veoma je kreativan, ali i odlučan u svojim zamislima. Bilo je zanimljivo raditi čitav shooting iz nove iznenađujuće perspektive... Volim taj minimalizam kada je garderoba u pitanju, te su samim tim cipele i torbe izgledale kao senzualni sastavni deo mog tela“, rekla je Nicole.

"Volim kako se Nicole otvorila ka novoj ulozi.Svake sezone ona se bez muke transformiše u drugu ličnost kako bi dočarala sam duh kolekcije. Sada je uspela da istakne to žensko samopouzdanje i pruži neverovatno snagu i upečatljivost fotografijama“, rekla je Sandra Choi, kreativni direktor Jimmy Choo kuće.

Tekst: Katarina Pavlović