Na samom staru nove godine dočekalo nas je nekoliko sjajnih kampanje koje je dopunio i dizajner toksičnog seksepila, Tom Ford čija najnovija kampanja je super seksi sa nekim krajne killer modelima cipela koje ne sumnjamo da će postati IT shoe za proleće.  

S velikom  dozom seksepila koji je dominirao u Fordovim kolekcijama dok je slavni kreator bio kreativni director u Gucciju, kampanja “svetluca” kao disco kugla, a atmosfera podseća na disco fuziju koja je vladala u studiju 54.

U kampanji pored seksi haljina, dominiraju i killer cipele s atraktivnim zlatnim potpeticama koje ne sumnjamo da će pronaći put do stylish žena širom sveta.

Njegove kreacije iz aktuelne kolekcije već su prošetale neke od najpoznatijih dama.

Glumica Julianne Moore se pojavila na dodeli CFDA nagrada u dizajnerovoj crvenoj, svetlucavo haljini, dok je muzička diva Beyonce za promociju svog najnovijeg albuma upravo izabarala Fordovu crnu haljinu s aplikacijama nalik staklu.

U najnovijoj kampanji glavne zvezde su Esther Heesch, Carlos Peters i Conrad, a iza objektiva je bio, naravno, sam Ford.