Carolina Rush izrazila je svoje zadovoljstvo jer je Fashion Week u Londonu privukao dizajnere i kupce širom sveta. Ona je za to najviše zahvaljuje trenutku održavanja.

"To je post-olimpijski sindrom. Tokom Olimpijade velika količina pažnje je bila usmerena na Veliku Britaniju. To je dovelo odlične dizajnere na London Fashion Week, a uz pomoć interneta revije su dostupne publici širom sveta pa su i brendovi samim tim znatno profitabilniji", rekla je Carolina.

Zahvaljujući partnerstvu sa Righsterom i YouTubom, 21 revija ove sezone je emitovano uživo. Modne kuće Burberry i Topshop potrudile su se da putem raznih internet tehnologija animiraju publiku širom sveta.

Na revijama u Londonu pojavio se rekordan broj kupaca iz Sjedinjenih Američkih Država, bilo da se radilo o kolekcijama modnih "teškoligaša" poput L'Wren Scotta i Tom Forda, do debitera.

Među high street brendovima na ovosezonskom rasporedu bili su i Whistles i River Island koji su predstavili rezultate njihove saradnje sa Rihannom. Osim Rihanne celebrity imena koja su se pojavila u londonu prošle nedelje bili su manekenka Cara Delevingne i zvezde Justin Timberlak i Jessice Biel koji su zauimali prve redove na revijama.

„Takve stvari privlače medije, što povećava prodaju“, objasnila je Rush. „Javnost se upoznaje sa brendom i sa fanovima tog brenda gledajući revije i poznate koji su se nalazili u prvim redovima. Može biti da publika nije pratila ili podržavala nekog dizajnera, ali da otkrije prateći celebrity zvezde. Tako se otkrivaju talenti“, dodala je Carolina.

Pogledajte neke od revija koje su obeležile LFW jesen/zima 2013-14:

Burberry

Tom Ford

Mary Katrantzou

Roksanda Ilinčić

L'Wren Scott

Vivienne Westwood Red Label