Visoke štikle su gotovo legendaran simbol njujorškog stila – od Carrie Bradshaw iz “Sex and the City” do Serene van der Woodsen iz “Gossip Girl”-a. Moderne devojke iz stvarnog života nisu ništa manje opsednute cipelama, a sada toplo pozdravljaju i nove dizajnere kao što su Nicholas Kirkwood, Charlotte Olympia i Tabitha Simmons.

Inovativni i izazovni dizajn njihovih modela uspeo je čak da zaseni slavu Manolo Blanhika, Jimmy Choo-a, Yves Saint Laurenta i Christian Louboutina. Za par cipela Nicholasa Kirkwood-a Njujorčanke su spremne da izdvoje preko 1.000 dolara, što je podiglo mesto ovog brenda na Saksovoj listi bestselera. Vernost brendu postala je manje važna od kul izgleda, kaže Ken Downing, kreativni direktor i stariji potpredsednik luksuzne robne kuće “Neiman Marcus”.

“Žena koja kupuje kod nas je zainteresovana za trendove i odmah traži “kredit” za svoj orman. Ona ume da prepozna siluete i boje koje u u trendu i želi takve nove cipele odmah, bez obzira na to ko ih je dizajnirao”, izjavio je on.

Dakle, možda ovi ekstravagantni modeli još uvek nisu klasika, ali svakako sve više postaju nezaobilazan komad njujorških fashionista.