Pedesetdevetogodišnji kreator preuzeće palicu kreativnog direktora Diet Coke od Karla Lagerfelda nakon čega će u narednih 12 meseci raditi na nizu projekata. U čast svojih zaobljenih bočica parfema, dizajn Diet Coke takođe će biti u obliku ženskog tela.

"Bilo je veoma lepo oblačiti bočice u novi dizajn. Motiv Diet Coke je veličanstven, a ono što ju je učinilo specijalnom jeste poslednji korak kada sam aplicirao svoj logo", otkriva kreator.

Što se samog angažmana tiče Gaultier će se pored dizajniranja flašice baviti i sadržajem sajta, maloprodajom i reklamnim kampanjama.

Baš kao Lagerfeld i Gaultier prati stope Matthew Williamsa, Gianfranco Ferrea, Marni i Roberta Cavallija koji su već ostavili trag u ovoj kompaniji.

Pored dizajniranja nove Diet Coke, Gaultier je prošle godine otkrio da planira provokativnu kolekciju veša u saradnji sa italijanskim brendom La Perlom.

On je rekao da je saradnja jednostavno obavezna dodajući - "Donji veš je deo mog DNK, uvek sam ga koristio u svojim kolekcijama. Kuća La Perla je savršeni partner"