Rediteljka filma "Izgubljeni u prevodu" koja je prethodno radila na kampanji za Miss Dior Cherie parfem, priznala je da je bila uzbuđena što će raditi sa maloprodajnim lancem visokog profila i italijanskom modnom kućom jer oni rade "dostupnu" modu. Ona je izjavila: "Uživala sam dok sam radila film o saradnju Marni i H&M. Mislim da je divno što prave dostupnu modu i ja  sam želela da pokažem kakvu fantaziju moda može da pričini.

Osnivač Marnija i njena kreativna direktorka Consuelo  Castiglioni je veoma odgovorna i mnogo vodi računa o onome što radi i ja to cenim". Consuelo je dodala: "Veliki sam fan rada Sofie Coppole, naročito njene vizije i estetike. Divno je što ona radi na ovom projektu. Njena interpretacija je predivna i puna atmosfere."

Margareta van den Bosch, kreativna savetnica u H&M je rekla: "Nama u H&M se kolekcija veoma svidela i mi verujemo da će se svideti i našim mušterijama. Marni je dala moderan izgled svemu što je radila, tako što je pomešala print i aksesoare na veoma šik način. Fantastično je za videti kako je Consuelo Castiglioni koordinirala svoje dizajne i kako je povezala nove  kombinacije printa i boja. Svaki komad je napravljen izuzetno vešto. Kolekcija će stići u radnje u savršeno vreme, tačno pred proleće. "

Poslednja kolekcija Marni je za H&M, pošto je prethodno radila sa Karlom Lagerfeldom, Stellom McCartney, Comm des Garcons, Jimmy Choo-om, Lanvinom i nedavno sa Versaceom.