Ženska modna linija, jednostavno nazvana Karl, sastojaće se od stotinak kreacija čija cena će se kretati u rasponu od 95 do 450 američkih dolara.

- Ova kolekcija predstavlja moj današnji ukus i stil i nastala je na osnovu razmišljanja o tome šta bi u današnje vreme veliki broj osoba želelo da obuče – izjavio je sedamdesetosmogodišnji umetnik.

Iako je kolekcija definisana kao bezvremena, ona je primarno namenjena mladim ženama na prelasku iz tinejdžerskog perioda u dvadesete godine svog života, koje prednost daju predmetima od džinsa i kože.

- Verujemo u Karl kolekciju i sigurni smo da će Lagerfeldov talenat, njegov globalni uticaj ali i sama garderoba doprineti njenom uspehu. Iako ne bismo želeli da donosimo preuranjene zaključke, već nam je sada jasno da ovo ima potencijal da se razvije u ozbiljan biznis. U pitanju je veoma snažna, dobro urađena kolekcija koja sa sobom nosi miks uličnog stava i bezvremenog šika. Istovremeno je to celokupna garderoba, čiji komadi se savršeno uklapaju među sobom. Iako zadovoljava savremene trendove po pitanju cene, u dovoljnoj meri prevazilazi granice i odgovara potrebama sofisticiranog i modno osvešćenog kupca koji je u potrazi za novim predmetom, ne obraćajući previše pažnje na tržišnu vrednost – objasnila je Natalie Massenet, osnivač i direktor Net-a-Porter grupe preko koje će od 25. januara biti moguće nabaviti ovu kolekciju.